Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy
Brigádnik - poskytovanie informácií pre asistenčné služby
Slovak TelekomInformácie o pracovnom mieste
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste
Pre naše zákaznícke centrum hľadáme uchádzačov s komunikačnými zručnosťami, ktorí budú:- poskytovať informácie pre volajúcich zákazníkov o telefónnych číslach a asistenčné informácie (otváracie hodiny, adresy, kontaktné data a rôzné iné informácie),- prijímať otázky a bezprostredne riešiť požiadavky zákazníkov,- poskytovať informácie o produktoch a službách, ich dostupnosti a cenách,- vyhľadávať informácie v našich systémoch a na internete.Benefity a ďalšie výhody
Okrem toho u nás nájdete:- širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných
podľa vašich vlastných preferencií
- vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
- atraktívne zľavy na produkty a služby značiek T-Com a T-Mobile ( Magio, mobilný internet a pod...)
- príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
- flexibilný pracovný čas
- kompenzácia pri práceneschopnosti
- zľavy u vybraných partnerov na ich produkty a služby a iné
Termín nástupu do práce
od 19.7.2017Druh pracovného pomeru
skrátený úväzokPožiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
študent – vysoká školaVšeobecne požadované znalosti
Od vhodných uchádzačov očakávame:- výborné komunikačné zručnosti, príjemný hlasový prejav,- pro-zákaznícku orientáciu,- flexibilita, odolnosť voči stresu a zodpovednosť,- schopnosť rýchlo si osvojovať nové poznatky a ochota vzdelávať sa,- zmysel pre tímovú prácu.Vhodné pre absolventov
ÁnoVhodné pre absolventov
ÁnoKontakt
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
© 2022 Slovak Telekom