Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy

    Sr. špecialista systémovej podpory CRM

    Slovak Telekom

    Informácie o pracovnom mieste

    Miesto práce

    Slovenská republika; Bratislava
    Bratislava


    Náplň práce, informácie o pracovnom mieste

    Do nášho tímu hľadáme nadšenca pre CRM, ktorý má rovnako blízko k biznisovému svetu marketingu a predaja ako aj k IT a systémom. Rozumie, že pre efektívny predaj sú kľúčové kvalitné dáta o zákazníkoch v optimálne nastavenom CRM a dobre fungujúce IT systémy.

    Ako špecialista systémovej podpory bude tvojou úlohou:
    - spravovať technicko/biznisovú časť segmentácie firemných zákazníkov
    - udržiavanie a kontrola zákazníckych dát v CRM
    - správa a rozvoj CRM systému, návrhy optimalizácie a automatizácie procesu
    - koordinovať analýzu požiadaviek a návrhov zo strany predaja na zmeny a tvorbu nových systémov a IT riešení
    - navrhovať riešenia, identifikovať ich dopady na dotknuté IT domény, konzultovať ich s IT architektami, administrátormi a externými dodávateľmi
    - vytvárať postupy a metodiky vo zverenej oblasti



    Benefity a ďalšie výhody

    Okrem toho u nás nájdete:
    - širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných
    podľa vašich vlastných preferencií
    - vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
    - atraktívne zľavy na produkty a služby značiek T-Com a T-Mobile ( Magio, mobilný internet a pod...)
    - príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
    - flexibilný pracovný čas
    - kompenzácia pri práceneschopnosti
    - zľavy u vybraných partnerov na ich produkty a služby a iné


    Termín nástupu do práce

    Dohodou

    Druh pracovného pomeru

    plný úväzok

    Požiadavky na zamestnanca

    Minimálne požadované vzdelanie

    vysokoškolské II. stupňa

    Jazykové znalosti

    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)

    Všeobecne požadované znalosti

    Koncepčné myslenie,
    Zákaznícka orientácia,
    Inovatívnosť,
    Logické myslenie,
    Analytické myslenie,
    Iniciatíva/proaktivita,
    Orientácia na tím. prácu

    Prax na podobnej pozícii výhodou

    MS office, SQL, IT znalosti, znalosti CRM systémov


    Vhodné pre absolventov

    Nie

    Vhodné pre absolventov

    Nie

    Kontakt
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!