Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy

    Špeciaista IT Service Desku

    Slovak Telekom

    Informácie o pracovnom mieste

    Miesto práce

    Slovenská republika; Bratislava
    Jarabinkova 1


    Náplň práce, informácie o pracovnom mieste

    - Riadiť priebeh výpadku (E2E) a koordinovať komunikáciu smerom na biznis zložky o priebehu výpadku/výrazne obmedzenej funkcionality
    - Analyzovať výpadky/RCA a navrhovať opatrenia
    - Vykonávať proaktívne aktivity v procese Incident Manažmentu
    - Vykonávať dohľad nad pravidelnými opakujúcimi sa činnosťami v súvislosti s proaktívnymi aktivitami
    - Riešiť požiadavky od užívateľov (service call, riešenie incidentov)
    - Identifikovať problémové oblasti a podávať návrhy na automatizáciu/vyššiu efektivitu práce v rámci oddelenia/Incident Manažmentu.
    - Eskalovať požiadavky na riešiteľov druhej a tretej úrovne (L2,L3)
    - Reportovať, analyzovať dáta a navrhovať opatrenia
    - Navrhovať postupy riešenia.
    - Zúčastňovať sa na vytváraní procedúr a reportov
    - Participovať na projektoch podľa pridelenej roly
    - Vykonávať ďalšie úlohy podľa pokynov nadriadeného




    Benefity a ďalšie výhody

    Okrem toho u nás nájdete:
    - širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných
    podľa vašich vlastných preferencií
    - vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
    - atraktívne zľavy na produkty a služby značiek T-Com a T-Mobile ( Magio, mobilný internet a pod...)
    - príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
    - flexibilný pracovný čas
    - kompenzácia pri práceneschopnosti
    - zľavy u vybraných partnerov na ich produkty a služby a iné


    Termín nástupu do práce

    dohodou

    Druh pracovného pomeru

    plný úväzok

    Požiadavky na zamestnanca

    Minimálne požadované vzdelanie

    stredoškolské s maturitou

    Jazykové znalosti

    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)

    Všeobecne požadované znalosti

    - prax na obdobnej pozícii min. 2 roky
    - prehľad v oblasti infraštruktúry (základná aplikačná a HW architektúra vo veľkej firme) a procesnej metodike informačných technológií (poznanie základov ITIL a SDLC metodiky) vítané
    -MS office na pokročilej úrovni
    - Základy tvorby skriptov a programovania

    Osobnostné predpoklady:
    - Logické a analytické myslenie, Orientácia na výsledok a detail,
    - Asertivita, dôslednosť a schopnosť efektívne riešiť konfliktné situácie,
    - Komunikačné zručnosti a odolnosť voči stresu



    Vhodné pre absolventov

    Áno

    Vhodné pre absolventov

    Áno

    Kontakt
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!