Administratívny pracovník/-čka s riadiacimi úlohami

Hagleitner Hygiene Slovensko, s.r.o.
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce:
Logistický park
Senec
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
- Rozvoj a organizácia aktivít servisného centra, odborný a personálny vývoj zamestnancov
- Koordinácia a rozvoj oddelenia spracovania objednávok, organizácia vozového parku, skladového hospodárstva
- Plánovanie rozvozných túr, optimálna spolupráca s oddelením predaja
- Komunikácia so štátnymi orgánmi a inštitúciami
Ponúkaný plat (základná mzda):
Zamestnávateľ neuviedol
Benefity a ďalšie výhody:
Ako expandujúca spoločnosť Vám ponúkame dlhodobé pracovné miesto, fundovaný zácvik v našej spoločnosti a pracovnú klímu, ktorá je podmieňovaná našou firemnou kultúrou.
Termín nástupu do práce:
dohodou (ASAP)
Termín ukončenia výberového konania:
0000-00-00
Druh pracovného pomeru:
Informácie pre uchádzača:
Tešíme sa na osobné stretnutie s Vami. Pošlite nám Váš životopis poštou alebo mailom v slovenskom a nemeckom jazyku.

Odoslaním Vášho životopisu nám automaticky dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov v súlade s právnymi predpismi.

Kontaktovaní budú len tí uchádzači, ktorí postúpia do užšieho výberu.

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie:
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti:
Nemecký jazyk (expert - C2)
Iné znalosti:
Internet (e-mail, www), Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Word
Všeobecne požadované znalosti:
- Min. stredné ukončené ekonomické vzdelanie
- Prax v oblasti spracovania objednávok a logistiky vítaná
- Skúsenosti s vedením tímu výhodou
- pokročilé IT zručnosti (MS Office, ERP-systém, MS Navision)
- perfektné komunikačné a organizačné vlastnosti
- tímový hráč
- flexibilita, schopnosť zvládať záťaž, spoľahlivosť a zodpovednosť
- NJ aktívne slovom a písmom podmienkou