Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Špecialista analýz a riadenia predajných kanálov

19.07.2017 Slovak Telekom
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce:
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
Selektovať a agregovať dáta z dátového skladu za účelom hľadania potenciálu, cielenia a vyhodnotenia priamych marketingových kampaní, na základe požiadaviek interných zákazníkov a tiež vlastného uváženia
Nastavovanie a neustále zlepšovanie B2B kampaňového procesu za účelom zvýšenia tržieb v segmentu VSE/SME
Pravidelne vyhodnocovať prínos jednotlivých aktivít z pohľadu odozvy a tiež ich finančného prínosu
Zastrešovať životný cyklus zverených aktivít (vznik, príprava, exekúcia, vyhodnotenie a navrhovanie ďalších krokov) v spolupráci s kampaňovým tímom a internými zákazníkmi so zreteľom na definované KPIs spoločnosti
Hľadať a analyzovať nové cieľové skupiny a tiež navrhovať nové aktivity priameho marketingu
Automatizovať a optimalizovať procesy súvisiace s prípravou dát, kampaní a vyhodnotení, navrhovať zmeny v súvisiacich IT systémoch, podpora internej segmentácie zákazníkov (DWH/BI, Potential Based Segmentation, Campaign Management, etc.)
Vypracovávať pravidelné a tiež požadované ad-hoc reporty, prezentovať zistenia a výsledky
Zúčastňovať sa na projektoch spoločnosti

Ponúkaný plat:
dohodou
Iné výhody:
Okrem toho u nás nájdete:
- širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných
podľa vašich vlastných preferencií
- vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
- atraktívne zľavy na produkty a služby značiek T-Com a T-Mobile ( Magio, mobilný internet a pod...)
- príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
- flexibilný pracovný čas
- kompenzácia pri práceneschopnosti
- zľavy u vybraných partnerov na ich produkty a služby a iné
Termín nástupu do práce:
Dohodou
Druh pracovného pomeru:
hlavný

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie:
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti:
Anglický jazyk (stredne pokročilý)
Iné znalosti:
neuvedené
Všeobecne požadované znalosti:
Analytické a logické myslenie
Komerčné myslenie so zreteľom na zákaznícku skúsenosť
Prezentačné a komunikačné zručnosti
Samostatnosť a proaktívnosť
Projektové zručnosti
Prax v oblasti analýzy dát, priameho marketingu, v Telco, alebo finančnom sektore
MS Excel - expert, pokročilá znalosť SQL, znalosť postupov a metód datamining-u výhodou