Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

  • Miesto práce:
  • Ponúkaný plat (základná mzda):
    650 - 1000 EUR
    možnosť mať vyplácané odmeny za nadčasy a kvalitne vykonanú prácu
    Zobraziť viac
  • Druh pracovného pomeru:
  • Termín nástupu do práce:
    dohodou (ASAP)

Informácie o pracovnom mieste

zabezpečuje spracovanie informácií a prípravu finančného plánu a podkladov pre klientov
- zabezpečuje plánovanie termínov
- komunikuje s finančnými inštitúciami, produktovým oddelením
- komunikuje s klientmi za účelom riešenia čiastočných krokov v procese plánovania
- podieľa sa na zapracovaní nových konzultantov
- podieľa sa na obchodnej činnosti poradenského centra
- poskytuje aktívnu podporu manažérom, špecialistom a konzultantom v rámci pobočky
- vykonáva administratívne a korešpondenčné práce,
- plní operatívne úlohy

Benefity a ďalšie výhody:

- kariérny rast,
- dosiahnutie vyšších platových podmienok,
- možnosť sa zdarma vzdelávať,
- získavať nové skúsenosti, uplatňovať v práci aj svoje kreatívne schopnosti a zručnosti,
- možnosť zavádzania inovatínvych postupov,

Informácie pre uchádzača:

Osobnostné predpoklady a zručnosti
- organizačné schopnosti, zodpovednosť, spoľahlivosť, samostatnosť, komunikatívnosť,
- zručnosť v kalkuláciách, prax vo finančníctve vítaná
- diskrétnosť, príjemné vystupovanie.
- časová flexibilita s podmienkou robiť aj nadčasy, poprípade aj poobedné smeny
- aktívne jazdenie a riešenie služobných ciest mimo kancelárie

Všeobecne požadované znalosti:

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- zabezpečuje spracovanie informácií a prípravu finančného plánu a podkladov pre klientov
- zabezpečuje plánovanie termínov
- komunikuje s finančnými inštitúciami, produktovým oddelením
- komunikuje s klientmi za účelom riešenia čiastočných krokov v procese plánovania
- podieľa sa na zapracovaní nových konzultantov
- podieľa sa na obchodnej činnosti poradenského centra
- poskytuje aktívnu podporu manažérom, špecialistom a konzultantom v rámci pobočky
- vykonáva administratívne a korešpondenčné práce,
- plní operatívne úlohy


Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
  • Vodičský preukaz:
    B

Iné znalosti:

Internet (e-mail, www), Microsoft Access, Microsoft Outlook, Microsoft PowerPoint, Personalistika, Strojopis