Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy
Specialista na IT Servicedesk (part-time)
Slovak TelekomInformácie o pracovnom mieste
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste
Si študentom 3. alebo 4. ročníka VŠ? Rád komunikuješ a pomáhaš riešiť technické problémy? Potom hľadáme práve Teba na dlhodobú brigádu na náš IT ServiceDesk!A čo sa u nás naučíš?
- Riesit požiadavky od užívateĽov na internom Servicedesku,
- Riadiť Workflow požiadaviek od uýívateľov
- Eskalovať požiadavky na riešiteľov druhej a tretej úrovne
Benefity a ďalšie výhody
Okrem toho u nás nájdete:- širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných
podľa vašich vlastných preferencií
- vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
- atraktívne zľavy na produkty a služby značiek T-Com a T-Mobile ( Magio, mobilný internet a pod...)
- príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
- flexibilný pracovný čas
- kompenzácia pri práceneschopnosti
- zľavy u vybraných partnerov na ich produkty a služby a iné
Termín nástupu do práce
dohodouDruh pracovného pomeru
brigádaPožiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
študent – vysoká školaJazykové znalosti
Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)Iné znalosti
Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint, Microsoft WordVšeobecne požadované znalosti
- prehľad v oblasti infraštruktúry (základná aplikačná a HW architektúra vo veľkej firme) a procesnej metodike informačných technológií (poznanie základov ITIL a SDLC metodiky vítané)- základy tvorby skriptov a programovania
- aktívna znalosť anglického jazyka
- logické myslenie , analytické myslenie, orientácia na výsledky,
- orientácia na detail, asertivita, dôslednosť, schopnosť efektívne riešiť konflikty
- komunikačné zručnosti , odolnosť voči stresu
Vhodné pre absolventov
ÁnoVhodné pre absolventov
ÁnoKontakt
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
© 2022 Slovak Telekom