Asistentka/Asistent manažéra pre zákaznícku kvalitu

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

- Komunikácia so zákazníkmi ohľadne kvalitatívnych problémov - Zabezpečovanie transferu informácií od zákazníkov: 8D reporty, zákaznícke reklamácie Ich predbežné spracovanie, stanovenie úloh za účelom zistenia príčin a nápravných opatrení nezhôd za účelom prevencie rovnakej chyby. - Riadenie implementácie nápravných opatrení zo zákazníckych reklamácií a overovanie ich efektivity - Vytváranie reportov ohľadne stavu zákazníckej kvality - Informovanie a školenie pracovníkov ohľadne kvalitatívnych problémov na strane zákazníka - Účasť na zákazníckych auditoch - Podpora príprav na zákaznícke audity - Vykonávanie interných auditov SMK - Zabezpečovanie plnenia politiky a cieľov kvality - Spolupráca pri tvorbe FMEA, plánov riadenia kontroly - Kontrola dodržiavania smerníc - Námatková kontrola procesov - Spolupráca pri tvorbe technickej dokumentácie SMK - Tvorba metodických pokynov a nariadení kvality - Zodpovednosť za riešenie záležitostí týkajúcich sa zákazníckej kvality

Informácie pre uchádzača:

- potrebné zaslať CV - kontaktovať budeme uchádzačov spĺňajúcich požadované kritéria - výber prebieha formou pracovného pohovoru

Všeobecne požadované znalosti:

- minimálne stredoškolské vzdelanie , alebo vyššie vzdelanie - AJ -aktívna znalosť slovom aj písmom - PC - MS Office , Power Point , Internet Explorer - pokročilá znalosť - znalosti z IPC , A610, FMEA, POKA-YOKE, ESD, PPAP - základy - prax v odbore min 2 roky - dobré organizačné schopnosti -dobré komunikačné schopnosti - kultivovaný písomný a slovný prejav - schopnosť riešiť problémy - prezentačné schopnosti - tímová spolupráca - znalosť metodiky 5S

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou

Iné znalosti:

Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Word