Odborný asistent

23.04.2017 Ing. Antónia Janečková s. r. o.

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce:
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
zabezpečuje spracovanie informácií a prípravu finančného plánu a podkladov pre klientov
- zabezpečuje plánovanie termínov
- komunikuje s finančnými inštitúciami, produktovým oddelením
- komunikuje s klientmi za účelom riešenia čiastočných krokov v procese plánovania
- podieľa sa na zapracovaní nových konzultantov
- podieľa sa na obchodnej činnosti poradenského centra
- poskytuje aktívnu podporu manažérom, špecialistom a konzultantom v rámci pobočky
- vykonáva administratívne a korešpondenčné práce,
- plní operatívne úlohy
Ponúkaný plat:
od 550 do 650 EUR
Upresnenie platových podmienok:
možnosť mať vyplácané odmeny za nadčasy a kvalitne vykonanú prácu
Iné výhody:
- kariérny rast,
- dosiahnutie vyšších platových podmienok,
- možnosť sa zdarma vzdelávať,
- získavať nové skúsenosti, uplatňovať v práci aj svoje kreatívne schopnosti a zručnosti,
- možnosť zavádzania inovatínvych postupov,
Termín nástupu do práce:
od 27.3.2017
Termín ukončenia výberového konania:
26.3.2017
Druh pracovného pomeru:
hlavný, živnosť
Informácie pre uchádzača:
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- organizačné schopnosti, zodpovednosť, spoľahlivosť, samostatnosť, komunikatívnosť,
- zručnosť v kalkuláciách, prax vo finančníctve vítaná
- diskrétnosť, príjemné vystupovanie.
- časová flexibilita s podmienkou robiť aj nadčasy, poprípade aj poobedné smeny
- aktívne jazdenie a riešenie služobných ciest mimo kancelárie

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie:
vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)
Jazykové znalosti:
Anglický jazyk (stredne pokročilý)
Iné znalosti:
Internet (e-mail, www), Microsoft Access, Microsoft Outlook, Microsoft PowerPoint, Personalistika, Strojopis
Všeobecne požadované znalosti:
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- zabezpečuje spracovanie informácií a prípravu finančného plánu a podkladov pre klientov
- zabezpečuje plánovanie termínov
- komunikuje s finančnými inštitúciami, produktovým oddelením
- komunikuje s klientmi za účelom riešenia čiastočných krokov v procese plánovania
- podieľa sa na zapracovaní nových konzultantov
- podieľa sa na obchodnej činnosti poradenského centra
- poskytuje aktívnu podporu manažérom, špecialistom a konzultantom v rámci pobočky
- vykonáva administratívne a korešpondenčné práce,
- plní operatívne úlohy


Vodičský preukaz:
Skupina: B

Informácie o spoločnosti

Charakteristika spoločnosti:
Broker Consulting a.s. spoločnosť s viacerými s viac ako 15 rokmi úspešného pôsobenia na trhu komplexného finančného poradenstva. Vďaka overenému know-how, systému podpory predaja a šírke produktov, patríme v Čechách a na Slovensku medzi najžiadanejšie spoločnosti v tejto oblasti. Máme vynikajúcu reputáciu a vykazujeme permanentný rast (obrat narástol o vyše 25 % za posledný rok). Pre ambicióznych ľudí so schopnosťou rýchlo sa učiť, tvrdo pracovať, čeliť výzvam a novým okolnostiacm, dáme príležitosť dokázať svoje prednosti a spolu podieľať sa na rozvoji nášho úspechu na Slovensku.
Oblasť pôsobenia:
Bankovníctvo, peňažníctvo
Adresa:
Ing. Antónia Janečková s. r. o.
Alexyho 10
Nitra
Slovenská republika
Kontaktné údaje:
Ing. Antónia Janečková
Alexyho 10, Nitra, 94911, Slovenská republika
 
Reaguj na ponuku