Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Vedúci tímu prevádzky Cloud & ICT služieb

24.05.2017 Slovak Telekom
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce:
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
- riadiť činnosť a zamestnancov zvereného organizačného útvaru,
- zodpovedať za odstraňovanie a manažovanie porúch ICT riešení pre biznis zákazníkov,
- zodpovedať za pilotovanie nových a zmenených ICT riešení pre biznis zákazníkov,
- zodpovedať za inštaláciu a konfiguráciu individuálnych biznis ICT služieb a riešení,
- zodpovedať za realizáciu pracovných príkazov v rámci zriaďovania ICT služieb pre biznis zákazníkov.
Ponúkaný plat:
dohodou
Iné výhody:
Okrem toho u nás nájdete:
- širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných
podľa vašich vlastných preferencií
- vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
- atraktívne zľavy na produkty a služby značiek T-Com a T-Mobile ( Magio, mobilný internet a pod...)
- príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
- flexibilný pracovný čas
- kompenzácia pri práceneschopnosti
- zľavy u vybraných partnerov na ich produkty a služby a iné
Termín nástupu do práce:
01.05.2017
Druh pracovného pomeru:
hlavný

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie:
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti:
Anglický jazyk (stredne pokročilý)
Iné znalosti:
neuvedené
Všeobecne požadované znalosti:
Flexibilita, Rozhodovacie schopnosti, Schopnosť tvoriť priority, Schopnosť plánovať, Schopnosť efektívne riešiť konflikt, Zákaznícka orientácia, manažérske zručnosti, Orientácia na výsledok/ cieľ, Schopnosť posúdiť mieru rizika.




Vodičský preukaz:
Skupina: B