Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Dlhodobá brigáda - B2B segmentový manažment a marketing

24.04.2017 Slovak Telekom
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce:
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
Si kreatívec sršiaci novými nápadmi na inovácie či nové marketingové taktiky? Je ti blízky svet B2B? Využi túto príležitosť v rámci dynamického telco sveta. Odštartuj svoju kariéru v T-čku teraz!

Tvoje úlohy a zodpovednosti:
• spolupráca pri projektoch v oblasti marketingovej stratégie pre firemných zákazníkov
• tvorba a grafická úprava interných prezentácií (MS PowerPoint)
• príprava briefov na marketingovú komunikáciu a online kampane pre firemných zákazníkov
• revidovanie marketingových, predajných a podporných materiálov pre obchodníkov
• ďalšie ad-hoc úlohy podľa potreby
Ponúkaný plat:
dohodou
Iné výhody:
Okrem toho u nás nájdete:
- širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných
podľa vašich vlastných preferencií
- vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
- atraktívne zľavy na produkty a služby značiek T-Com a T-Mobile ( Magio, mobilný internet a pod...)
- príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
- flexibilný pracovný čas
- kompenzácia pri práceneschopnosti
- zľavy u vybraných partnerov na ich produkty a služby a iné
Termín nástupu do práce:
Dohodou
Druh pracovného pomeru:
vedľajší

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie:
študent – vysoká škola
Jazykové znalosti:
Anglický jazyk (stredne pokročilý)
Iné znalosti:
neuvedené
Všeobecne požadované znalosti:
kreatívne a inovatívne myslenie
proaktívny prístup
zodpovednosť
predchádzajúce skúsenosti so stážou/brigádou vítané
všeobecný prehľad o podnikateľskom prostredí na Slovensku
základné povedomie o problematike telco a IT (ICT)
veľmi dobré znalosti MS Excel, Word, Powerpoint