Rozprávaš plynule anglicky a španielsky, máš analytické myslenie a túžbu niečo dokázať? - Staň sa business koordinátorov v oblasti zaistenia
Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Miesto práce:
-
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:dohodou (ASAP)
Informácie o pracovnom mieste
Si detailista, inklinuješ k práci s dátami a multitasking nie je pre teba španielska dedina? Staň sa pravou rukou klientskemu manažérovi!
Tvojou náplňou práce by mohlo byť:
- príprava podkladov, prezentácií a informácií o klientoch
- starostlivosť o databázu existujúcich klientov
- sledovanie vývoja businessu klientov a ich následné analýzy
- občasné cestovanie
Benefity a ďalšie výhody:
- zaujímavé finančné i nefinančné benefity
- možnosť kariérneho rastu
- vzdelávanie
- práca pre jedného z TOP zamestnávateľov na Slovensku
Informácie pre uchádzača:
- 1 - 3 roky skúseností v oblasti administratívy analýz, alebo operatívy v medzinárodnom prostredí
- komunikatívna znalosť anglického a španielskeho jazyka minimálne na úrovni B2, ideálne C1
- orientácia na detail, schopnosť spracovať množstvo informácií, ktoré prichádzajú naraz
- flexibilita a multitasking
- analytické a logické myslenie
Všeobecne požadované znalosti:
ekonomické
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:vysokoškolské II. stupňa
Znalosti:
Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word