Ambasádor pre značku Synergie na Slovensku

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Sme tím nadšencov, ktorých baví objavovať talenty pre TOP spoločnosti na Slovensku. Do nášho tímu hľadáme kolegu/kolegyňu, ktorý/á bude ambasádorom značky Synergie na Slovensku. Ako ambasádor budeš zastrešovať všetky marketingové aktivity, ktoré majú dopad na to, ako nás vníma verejnosť. V praxi teda budeš: * komunikovať cez sociálne siete (Facebook, LinkedIn), * starať sa o našu webovú stránku (správu a aktualizáciu obsahu, riešenie bugov), * revidovať texty inzerátov na pozície, ktoré hľadáme pre našich klientov, * pripravovať elektronické newslettre, ktoré pravidelne posielame kandidátom a našim klientom, * podporovať blog Hľadači pokladov. Pri internej komunikácii budeš zodpovedný/-á aj za: * aktualizáciu informácií na firemnom intranete, * jednotnú korporátnu identitu, * návrh štandardov prezentácie členov nášho tímu navonok (LinkedIn, job portály atď.). Okrem toho budeš participovať na zaujímavých projektoch, ktoré organizujeme s externými partnermi (ako je napríklad Startup Awards), vymýšľať, ako zaujmeme ľudí na pracovných veľtrhoch alebo písať vyjadrenia pre médiá.

Informácie pre uchádzača:

Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Pošlite svoj štruktúrovaný životopis na adresu email Do predmetu správy, prosím, uveďte názov pozície, o ktorú máte záujem. Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska. Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch. Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR! Viac informácií na našej webovej stránke.

Všeobecne požadované znalosti:

Koho na túto pozíciu vlastne hľadáme? Určite nám o sebe daj vedieť, ak: * máš 1-2 ročné skúsenosti v marketingu (prevažne online), * vieš, čo je to výkonnostne orientovaný marketing a ako ho využiť pri dosahovaní biznisových cieľov, * máš prehľad v nástrojoch ako Google Analytics a Google Adwords, Veľkými výhodami sú: * skúsenosti s pokročilými grafickými programami, * základné znalosti s HTML (najmä pri tvorbe online newslettrov).

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)