Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy
Key Account manažér pre nadnárodné spoločnosti - zástup počas MD/RD
Slovak TelekomInformácie o pracovnom mieste
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste
Na tejto pozícii budete zodpovedný/á za manažovanie vzťahov a predajného cyklu u významných korporátnych zákazníkov.Vaše konkrétne úlohy:
- zodpovedať za dosiahnutie stanovených plánov pre pridelených zákazníkov
- koordinácia aktivít pri nádnarodných zákazníkoch v rámci DT,
- zodpovednosť za vypracovanie a včasné dodanie RFI/RFP
- komunikácia s internými zložkami v ST a s ostatnými MNC manažérmi v rámci skupiny
- zabezpečovanie požiadaviek MNC (Multinational companies) sekcie DT voči ST
- vypracovanie ročných MNC plánov a ich pravidelná kontrola
- koordinácia postupov spolu s ostatnými NatCos
- spolupráca s KAM/AM pri MNC zákazníkoch
- prezentácia ponúk v AJ spolu s AM/KAM
- predávať produkty, služby ST a prezentovať komplexné riešenia
- koordinovať interné aktivity na vyriešenie problémov u zákazníka
- riadiť proces neštandardných požiadaviek zákazníkov do vnútra firmy
- iniciovať a koordinovať požiadavky na ponuky
Benefity a ďalšie výhody
Okrem toho u nás nájdete:- širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných
podľa vašich vlastných preferencií
- vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
- atraktívne zľavy na produkty a služby značiek T-Com a T-Mobile ( Magio, mobilný internet a pod...)
- príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
- flexibilný pracovný čas
- kompenzácia pri práceneschopnosti
- zľavy u vybraných partnerov na ich produkty a služby a iné
Termín nástupu do práce
DohodouDruh pracovného pomeru
plný úväzokPožiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
vysokoškolské II. stupňaJazykové znalosti
Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)Všeobecne požadované znalosti
AsertivitaDiplomatické jednanie
Presviedčacie schopnosti
Orientácia na výs./ cieľ
Dôslednosť
Flexibilita
Prezentačné schopnosti
Negociočné schopnosti
Min. 2-3-ročné skúsenosti so starostlivosťou o korporátnych zákazníkov
MS Office, internet
Predajné zručnosti, presviedčacie schopnosti, vynikajúce prezentačné zručnosti
Silná orientácia na zákazníka, orientácia na výsledky
Diskrétnosť, dôslednosť
Flexibilita, iniciatíva, inovatívnosť
Schopnosť aktívne počúvať, schopnosť riešiť problémy
Vedomosti z oblasti predaja, marketingu a telekomunikácií, z oblastí informačných technológií
Dobrá znalosť telekomunikačného a IT trhu, produktov a služieb výhodou
Záujem o nové technológie
Základné vedomosti z oblasti ekonomiky, práva a projektového manažmentu
Vhodné pre absolventov
NieVodičský preukaz
skupina: BVodičský preukaz
skupina: BKontakt
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
© 2022 Slovak Telekom