Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy

    Key Account manažér pre nadnárodné spoločnosti - zástup počas MD/RD

    Slovak Telekom

    Informácie o pracovnom mieste

    Miesto práce

    Slovenská republika; Bratislava
    Bratislava


    Náplň práce, informácie o pracovnom mieste

    Na tejto pozícii budete zodpovedný/á za manažovanie vzťahov a predajného cyklu u významných korporátnych zákazníkov.

    Vaše konkrétne úlohy:
    - zodpovedať za dosiahnutie stanovených plánov pre pridelených zákazníkov
    - koordinácia aktivít pri nádnarodných zákazníkoch v rámci DT,
    - zodpovednosť za vypracovanie a včasné dodanie RFI/RFP
    - komunikácia s internými zložkami v ST a s ostatnými MNC manažérmi v rámci skupiny
    - zabezpečovanie požiadaviek MNC (Multinational companies) sekcie DT voči ST
    - vypracovanie ročných MNC plánov a ich pravidelná kontrola
    - koordinácia postupov spolu s ostatnými NatCos
    - spolupráca s KAM/AM pri MNC zákazníkoch
    - prezentácia ponúk v AJ spolu s AM/KAM
    - predávať produkty, služby ST a prezentovať komplexné riešenia
    - koordinovať interné aktivity na vyriešenie problémov u zákazníka
    - riadiť proces neštandardných požiadaviek zákazníkov do vnútra firmy
    - iniciovať a koordinovať požiadavky na ponuky




    Benefity a ďalšie výhody

    Okrem toho u nás nájdete:
    - širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných
    podľa vašich vlastných preferencií
    - vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
    - atraktívne zľavy na produkty a služby značiek T-Com a T-Mobile ( Magio, mobilný internet a pod...)
    - príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
    - flexibilný pracovný čas
    - kompenzácia pri práceneschopnosti
    - zľavy u vybraných partnerov na ich produkty a služby a iné


    Termín nástupu do práce

    Dohodou

    Druh pracovného pomeru

    plný úväzok

    Požiadavky na zamestnanca

    Minimálne požadované vzdelanie

    vysokoškolské II. stupňa

    Jazykové znalosti

    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)

    Všeobecne požadované znalosti

    Asertivita
    Diplomatické jednanie
    Presviedčacie schopnosti
    Orientácia na výs./ cieľ
    Dôslednosť
    Flexibilita
    Prezentačné schopnosti
    Negociočné schopnosti

    Min. 2-3-ročné skúsenosti so starostlivosťou o korporátnych zákazníkov

    MS Office, internet

    Predajné zručnosti, presviedčacie schopnosti, vynikajúce prezentačné zručnosti
    Silná orientácia na zákazníka, orientácia na výsledky
    Diskrétnosť, dôslednosť
    Flexibilita, iniciatíva, inovatívnosť
    Schopnosť aktívne počúvať, schopnosť riešiť problémy
    Vedomosti z oblasti predaja, marketingu a telekomunikácií, z oblastí informačných technológií
    Dobrá znalosť telekomunikačného a IT trhu, produktov a služieb výhodou
    Záujem o nové technológie
    Základné vedomosti z oblasti ekonomiky, práva a projektového manažmentu


    Vhodné pre absolventov

    Nie

    Vodičský preukaz

    skupina: B

    Vodičský preukaz

    skupina: B

    Kontakt
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!