Skúsený samostatný účtovník (aktívny AJ)

Trenkwalder, a. s. Agentúra je členom asociácie personálnych agentúr Slovenska  
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce:
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
  • zodpovednosť za riadenie a organizáciu účtovníctva pre slovenské zastúpenie medzinárodnej spoločnosti
  • konverzia zo slovenského účtovníctva do medzinárodných účtovníckych štandardov
  • príprava účtovných a štatistických výkazov, účtovných závierok, zúčtovaní a daňových priznaní
  • kontrola účtovných operácií podľa štandardov slovenského účtovníctva alebo IFRS
  • vypracovávanie analýz a reportov podľa požiadaviek vedenia spoločnosti
  • pravidelná komunikácia s majiteľmi spoločnosti
  • aktívna komunikácia s finančným oddelením v ČR, Rakúsku a Taliansku
  • komunikácia a príprava podkladov pre audítorov
  • spracovávanie mzdového účtovníctvo pre cca 10 zamestnancov
  • sledovanie legislatívnych zmien v účtovníctve
  • administratíva a reporting
Upresnenie platových podmienok:
Medzinárodná značka pôsobiaca v oblasti FMCG so slovenským zastúpením hľadá skúseného, anglicky hovoriaceho hlavného účtovníka/ekonóma so skúsenosťami so slovenským aj medzinárodným účtovníctvom, mzdovým účtovníctvom a reportingom.
Benefity a ďalšie výhody:
  • práca v medzinárodnej stabilnej spoločnosti
  • stabilný tím, príjemná pracovná kultúra
  • zaujímavé finančné ohodnotenie
  • výborná káva aj na pracovisku :)
Termín nástupu do práce:
dohodou (ASAP)
Termín ukončenia výberového konania:
0000-00-00
Druh pracovného pomeru:

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie:
stredoškolské s maturitou
Všeobecne požadované znalosti:
  • nevyhnutná je účtovnícka prax so skúsenosťami s tuzemským aj medzinárodným účtovníctvom
  • nevyhnutná je skúsenosť s mzdovým účtovníctvom a DPH
  • minimálne stredoškolské vzdelanie ekonomického zamerania
  • komunikatívna úroveň anglického jazyka (pravidelná komunikácia so zahraničnými finančnými oddeleniami)
  • skúsenosť s realizáciou finančných reportov a analýz
  • vynikajúca znalosť práce s MS Office, najmä MS Excel
  • analytické schopnosti, orientácia na detail
  • zodpovednosť, dôslednosť, precíznosť