Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Miesto práce:
-
Druh pracovného pomeru:
Informácie o pracovnom mieste
Ak Vás baví administrácia dát v systéme, ste detailista a láka Vás práca v dynamickom tíme, ktorý neustále prináša nové výzvy, máme tu niečo pre Vás!
Náš klient aktuálne hľadá šikovného kandidáta, ktorý by sa stal súčasťou rozširujúceho sa tímu zodpovedného za správu dát v internom systéme spoločnosti.
Vašou hlavnou náplňou práce by bolo:
- zakladanie, nastavovanie a spravovanie účtov klientov v internom portáli spoločnosti na základe dodaných informácií - rôzne nastavovania, limitov, práva, prístupov atď.
- administrácia už zadaných dát v internom systéme,
- koordinovanie procesu získavania potrebných informácií, schvaľovaní a pod. s inými entitami,
- prevažne emailová komunikácia s ďalšími internými oddeleniami, s Account Managermi, alebo odd. predaja.
Benefity a ďalšie výhody:
Náš klient ponúka širokú škálu finančných a nefinančných benefitov.
Informácie pre uchádzača:
Ste vhodným kandidátom, ak:
- máte ukončené stredoškolské/vysokoškolské vzdelanie (ekonomický/finančný smer je výhodou, nie podmienkou),
- ovládate anglický jazyk na aktívnej úrovni,
- vyhovuje Vám pozícia v back office,
- máte už aspoň nejaké administratívne skúsenosti - veľkou výhodou sú skúsenosti z podobnej/rovnakej pozície,
- môžete nastúpiť čo najskôr - ideálne v novembri 2016
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
Iné znalosti:
Microsoft Excel