Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Miesto práce:
-
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:od 17.8.2017
Informácie o pracovnom mieste
Táto pozícia zahŕňa poskytovanie zákazníckeho servisu cez telefón (iba prijímanie hovorov), e-mail a písomne pre českých klientov online shop-u nášho partnera – známej medzinárodnej obchodnej spoločnosti, pôsobiacej v mnohých odvetviach vrátane tradičného obchodu s kávou:
- poradenstvo o produktov, akciách a ostatných službách
- spracúvanie a vybavovanie objednávok
- administratívne činnosti
Benefity a ďalšie výhody:
Čo ponúkame:
- flexibilné plánovanie pracovného času (plný alebo skrátený úväzok od 20 hod/týž., v rámci prevádzkových hodín 8-20; resp. So: 8-16)
- klimatizovaný office
- možnosť kariérneho rastu
- "Employee gets employee" (Poznáš niekoho, kto by u nás chcel pracovať? Predstav nám ho a môžeš získať atraktívny bonus!)
- stravné lístky sú samozrejmosťou
- káva a čaje po celý deň zdarma
- každý týždeň pre všetkých čerstvé ovocie
- tímové akcie (teambuildingy, spoločné podujatia pre zamestnancov)
- oddychová miestnosť (Chill-Out-Room)
- Týždne zdravia
- karta Multisport, umožňujúca neobmedzený vstup na rôzne športoviská za veľmi výhodnú cenu
- zľavy u našich partnerov (bioobchod, sushi reštaurácia a iné)
Informácie pre uchádzača:
Ak Vás ponuka zaujala, neváhajte nám zaslať Váš životopis. Výberové konanie pozostáva z telefonického pohovoru a osobného stretnutia.
Všeobecne požadované znalosti:
- čeština na úrovni materinského jazyka (hovorovo aj písomne)
- výborné komunikačné a korešpondenčné zručnosti
- rozvinutá PC gramotnosť
- dôslednosť, spoľahlivosť a zodpovednosť
- dynamická, flexibilná osobnosť
- odolnosť voči stresu
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
-
Jazykové znalosti:Český jazyk
-
Vhodné pre absolventov:Áno