Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy
Reprezentant kontaktného centra-Košice
Slovak TelekomInformácie o pracovnom mieste
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste
KTO SME A O ČO SA SNAŽÍMEZavolať babičke, poslať fotky e-mailom kamarátke, pozrieť sa na nete, čo hrajú v kine, pozerať filmy bez reklám. Umožňujeme ľuďom zdielať svoje radosti aj starosti, šetriť čas, komunikovať... na diaľku, kdekoľvek, rýchlo a každý deň, prostredníctvom volaní v pevnej i mobilnej sieti, dát a televízie.
Sme líder, ktorý posúva tento svet vpred.Sme Telekom.
AKÁ PRÁCA NA TEBA ČAKÁ
Každodenným chlebíčkom našich reprezentantov v kontaktom centre v Košiciach je starostlivosť o zákazníkov úzko prepojená s aktívnym predajom produktov a služieb Telekomu.Spokojnosť zákazníkov je pre nás prvoradá! Našou úlohou je starať sa o zákazníkov, riešiť ich požiadavky a prostredníctvom zisťovania potrieb predávať zákazníkom všetko, čo im na očiach vidíme, ale aj produkty a služby, po ktorých zatúžia, akonáhle im ich predstavíš.Práca na kontaktom centre sa nezaobíde bez bežnej administratívy, zadávania požiadaviek do počítača a spolupráce s ostatnými oddeleniami spoločnosti. Spokojnosť zákazníka súvisí aj s dostupnosťou kontaktného centra, preto pracujeme v dvojzmennej prevádzke od 8,00 – 21,00 hod. (ranné, poobedné v dĺžke 8,15 hod vrátane obeda).
Benefity a ďalšie výhody
Okrem toho u nás nájdete:- širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných
podľa vašich vlastných preferencií
- vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
- atraktívne zľavy na produkty a služby značiek T-Com a T-Mobile ( Magio, mobilný internet a pod...)
- príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
- flexibilný pracovný čas
- kompenzácia pri práceneschopnosti
- zľavy u vybraných partnerov na ich produkty a služby a iné
Termín nástupu do práce
od 1.11.2016Druh pracovného pomeru
plný úväzokPožiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitouVšeobecne požadované znalosti
ČO BUDEŠ POTREBOVAŤ KU SVOJEJ PRÁCI?Výbava nášho reprezentanta zahŕňa predovšetkým efektívnu komunikáciu, obchodného ducha (cit pre biznis, umenie načúvať klientom, spozorovať príležitosť a schopnosť im niečo ponúknuť a predať), iskru v očiach (nadšenie pre svoju značku, produkty a telco biznis) a vytrvalosť. A bude fajn, ak budeš vedieť pracovať s počítačom v rôznych aplikáciách. :)
Vhodné pre absolventov
NieVhodné pre absolventov
NieKontakt
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
© 2022 Slovak Telekom