Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy
Reprezentant kontaktného centra- Košice
Slovak TelekomInformácie o pracovnom mieste
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste
Máš rád(a) mobilné telefóny, nové technológie, inovatívne služby? Baví ťa komunikovať s ľuďmi? Si súťaživý(á) a rád(a) zdolávaš výzvy? Chceš sa naučiť, ako sa robí biznis v medzinárodnej spoločnosti, ktorá hrá prvú ligu? Tak si tu správne. Práve hľadáme posilu do nášho tímu kontaktného centra v Košiciach.KTO SME A O ČO SA SNAŽÍME
Zavolať babičke, poslať fotky e-mailom kamarátke, pozrieť sa na nete, čo hrajú v kine, pozerať filmy bez reklám. Umožňujeme ľuďom zdielať svoje radosti aj starosti, šetriť čas, komunikovať... na diaľku, kdekoľvek, rýchlo a každý deň, prostredníctvom volaní v pevnej i mobilnej sieti, dát a televízie. Sme líder, ktorý posúva tento svet vpred. Sme Telekom.
AKÁ PRÁCA NA TEBA ČAKÁ
Každodenným chlebíčkom našich reprezentantov v kontaktom centre je starostlivosť o zákazníkov úzko prepojená s aktívnym predajom produktov a služieb Telekomu.
Spokojnosť zákazníkov je pre nás prvoradá! Našou úlohou je starať sa o zákazníkov, riešiť ich požiadavky a prostredníctvom zisťovania potrieb predávať zákazníkom všetko, čo im na očiach vidíme, ale aj produkty a služby, po ktorých zatúžia akonáhle im ich predstavíš.
Práca na kontaktom centre sa nezaobíde bez bežnej administratívy, zadávania požiadaviek do počítača a spolupráce s ostatnými oddeleniami spoločnosti. Spokojnosť zákazníka súvisí aj s dostupnosťou kontaktného centra, preto pracujeme v dvojzmennej prevádzke od 8,00 – 21,00 hod. (ranné, poobedné v dĺžke 8,15 hod vrátane obeda).
Upresnenie platových podmienok
MOTIVAČNÉ OHODNOTENIE, ktoré tvorí => fixná mzda + variabilná zložka mzdy. Jej výšku si vieš výrazne sám ovplyvniť, záleží od Tvojej snahy a nasadenia (každý predaný produkt zvýši tvoj bonus – čím viac predáš, tým viac zarobíš ).Benefity a ďalšie výhody
Okrem toho u nás nájdete:- širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných podľa vašich vlastných preferencií
- vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
- atraktívne zľavy na produkty a služby (Magio, mobilný internet a pod...)
- zľavy u vybraných partnerov na ich produkty a služby a iné
Termín nástupu do práce
od 1.11.2016Termín ukončenia výberového konania
31.10.2016Druh pracovného pomeru
plný úväzokPožiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
vysokoškolské II. stupňaVšeobecne požadované znalosti
ČO BUDEŠ POTREBOVAŤ KU SVOJEJ PRÁCI?Výbava nášho reprezentanta zahŕňa predovšetkým efektívnu komunikáciu, obchodného ducha (cit pre biznis, umenie načúvať klientom, spozorovať príležitosť a schopnosť im niečo ponúknuť a predať), iskru v očiach (nadšenie pre svoju značku, produkty a telco biznis) a vytrvalosť (len tak sa nenecháš odradiť neúspechom). A bude fajn, ak budeš vedieť pracovať s počítačom v rôznych aplikáciách. :)
Vhodné pre absolventov
ÁnoVhodné pre absolventov
ÁnoKontakt
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
© 2022 Slovak Telekom