Asistent/ka pre prípravu podkladov a dohadovanie stretnutí, priamy kontakt so zákazníkmi, správa CRM

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

  • Miesto práce:
    Nevädzova 5, modrá administratívna budova.
    Na recepcii sa nahláste do spoločnosti fresh minds, s.r.o.
  • Ponúkaný plat (základná mzda):
    450 - 1000 EUR
    Plat závisí od formy spolupráce, schopností a dosiahnutých výsledkoch. Hľadáme brigádnikov aj pracovníkov na TPP, minimálna požiadavka pracovať 3 dni do týždňa.
    Zobraziť viac
  • Termín nástupu do práce:
    od 1.10.2016

Informácie o pracovnom mieste

Krátky popis produktu:
MReply.com je jedinečný marketingový nástroj, ktorý umožňuje interaktívne zobrazenie prezentácií v iPade. Je vhodný pre účely promovania, marketingu, market research, organizácií súťaží, predobjednávok a iné. Prezentácie vychádzajú z Powerpointu, preto je jednoduchý pre použitie.

Tvojou prácou bude:
- príprava podkladov predajných prezentácií
- príprava podkladov zákazníckych prezentácií
- dohadovanie obchodných stretnutí
- zasielanie obchodných ponúk
- komunikácia so zákazníkmi a správa CRM databázy

Schopnosť komunikovať v angličtine alebo iných jazykoch je výhodou.

Možnosť ďašieho rozvoja:
- do oblasti obchodu, account managementu a zákazníckej podpory

Benefity a ďalšie výhody:

MReply.com je začínajúci projekt (startup), pri ktorom môžeš vyrásť a získať zaujímavé skúsenosti, aké v korporátnych firmách nenadobudneš

Informácie pre uchádzača:

www.mreply.com
www.zariadim.sk

Všeobecne požadované znalosti:

Hľadáme kandidáta s nasledovnými požiadavkami:
- Nájde nadšenie v našej vízii: pomáhať firmám v marketingovom rozvoji a hľadaní nových možností pre oslovenie zákazníkov
- Pracovitosť – kandidát sa musí vedieť sústrediť na cieľ a vyriešenie veľkého počtu malých úloh. Nakoľko sme malá firma, kandidát si musí vedieť poradiť s novými situáciami a vyriešiť ich v prospech zákazníka a zamestnancov.
- Bezúhonnosť – skúsenosť pracovať so zákazníckymi a zamestnaneckými dátami bez chýb. Neskôr prístup k financiám a platbám na účet firmy.
- Komunikatívnosť – vedieť vždy vysvetliť ponuky a riešenia tak, aby boli zákazníci a zamestnanci uspokojení bez stresu a s úsmevom na tvári.
- Asertivita – kandidát by sa mal vedieť presadiť v komunikácii so zákazníkom a zabezpečiť "lead" (stretnutie, predaj, alebo iný výstup)
- Tímový hráč – vedieť počúvať a pomáhať. Prispieť k dobrej nálade, v tíme vedieť zabezpečiť firemné benefity a pomôcť pri organizovaní akcií.
- Skúsenosti s prácou na internete nutnosťou, preukázať schopnosť ovplyvňovať to čo ľudia na internete čítajú a zdieľajú
- Schopnosť a chuť učiť sa. Rýchlo sa naučiť pracovať s databázou klientov, chuť učiť sa čo funguje v online marketingu a ponúkať naše znalosti klientom.

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
  • Vhodné pre absolventov:
    Áno

Iné znalosti:

Hospodárska korešpondencia, Internet (e-mail, www), Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word