zariadim.sk, Asistent/ka pre internetový obsah, správa sociálnych sietí, telefonický kontakt so zákazníkmi.

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

  • Miesto práce:
    Nevädzova 5
    Na recepcii sa nahláste do spoločnosti zariadim.sk alebo fresh minds, s.r.o.
  • Ponúkaný plat (základná mzda):
    650 - 1000 EUR
    Plat závisí od formy spolupráce, schopností a dosiahnutých výsledkov. Ponúkame možnosti na TPP, živnosť, ale prijímame aj šikovných brigádnikov, minimálna požiadavka je však pracovať minimálne 3 dni do týždňa.
    Zobraziť viac
  • Druh pracovného pomeru:
  • Termín nástupu do práce:
    od 1.10.2017

Informácie o pracovnom mieste

zariadim.sk je jedinečný priestor pre prácu s internetovými referenciami hodnotiacimi kvalitu služieb na Slovensku. Umožňuje dodávateľom prezentovať svoju prácu cez fotografie a názory zákazníkov, a pomáha zákazníkom inšpirovať sa a priamo kontaktovať dodávateľa. Našim klientom okrem iného pomáhame tvoriť unikátny internetový obsah a odlíšiť sa tak od konkurencie.

Tvojou prácou bude:
- komunikácia so zákazníkmi a klientská podpora pri tvorbe referencií,
- práca so zákazníckymi dopytmi, kontakt s dodávateľmi,
- emailová korenšpondencia a tvorba newsletterov v programe Smartemailing,
- správa sociálnych sietí (facebook, g+, instagram, pinterest, twitter),
- zasielanie obchodných ponúk.

Informácie pre uchádzača:

Sme malá no súdržná firma s perfektným mladým kolektívom. Ak sa nebojíš nových výziev a rád sa učíš nové veci, príď k nám na kávičku povedať o sebe viac. Nemusíš byť majstrom sveta, ale nesmieš sa báť zobrať do ruky telefón a zavolať klientovi. Mal by si mať v sebe kreativitu, obchodného ducha a príjemné vystupovanie. Ak sa Ti páči čo robíme, poď k nám do tímu! Tešíme sa na Teba!

Všeobecne požadované znalosti:

Hľadáme kandidáta s nasledovnými požiadavkami:
- Nájde nadšenie v našej vízii: Pomáhať drobným dodávateľom a zákazníkom propagovať ich prácu a pomôcť zákazníkom jednoduchšie sa zorientovať v kvalite práce jednotlivých dodávateľov.
- Pracovitosť – kandidát sa musí vedieť sústrediť na cieľ a vyriešenie veľkého počtu malých úloh. Nakoľko sme malá firma, kandidát si musí vedieť poradiť s novými situáciami a vyriešiť ich v prospech zákazníka a zamestnancov.
- Bezúhonnosť – skúsenosť pracovať so zákazníckymi a zamestnaneckými dátami bez chýb. Neskôr prístup k financiám a platbám na účet firmy.
- Komunikatívnosť – vedieť vždy vysvetliť úlohy a riešenia tak, aby boli zákazníci a zamestnanci uspokojení bez stresu a s úsmevom na tvári.
- Tímový hráč – vedieť počúvať a pomáhať. Prispieť k dobrej nálade, v tíme vedieť zabezpečiť firemné benefity a pomôcť pri organizovaní akcií.
- Skúsenosti s prácou na internete nutnosťou, preukázať schopnosť ovplyvňovať to čo ľudia na internete čítajú a zdieľajú
- Schopnosť a chuť učiť sa. Rýchlo sa naučiť pracovať s databázou klientov, obsluhovať hromadný emailing, chuť učiť sa čo funguje v online marketingu a ponúkať naše znalosti klientom.

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
  • Vhodné pre absolventov:
    Áno

Iné znalosti:

Hospodárska korešpondencia, Internet (e-mail, www), Microsoft Excel, Microsoft Word