Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy
Špecialista segmentového manažmentu B2B - ICT
Slovak TelekomInformácie o pracovnom mieste
Pozícia / odvetvie
Ekonomika, financie, účtovníctvo, Marketing, reklama, PR; Marketingový manažér, Marketingový špecialistaNáplň práce, informácie o pracovnom mieste
- navrhovať, riadiť a vyhodnocovať aktivity a zákaznícke ponuky pre zverený segment a produktové portfólio so zodpovednosťou za naplnenie finančných a marketingových cieľov firmy- navrhovať marketingový mix produktu/ponuky s ohľadom na finančný dopad a zákaznícku skúsenosť - koordinovať implementáciu ponuky
- definovať hlavné ciele a potreby rozvoja segmentu s ohľadom na konkurenciu a trendy na trhu
Benefity a ďalšie výhody
Okrem toho u nás nájdete:- širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných
podľa vašich vlastných preferencií
- vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
- atraktívne zľavy na produkty a služby značiek T-Com a T-Mobile ( Magio, mobilný internet a pod...)
- príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
- flexibilný pracovný čas
- kompenzácia pri práceneschopnosti
- zľavy u vybraných partnerov na ich produkty a služby a iné
Termín nástupu do práce
DohodouDruh pracovného pomeru
plný úväzokPožiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
vysokoškolské II. stupňaJazykové znalosti
Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)Všeobecne požadované znalosti
Od vhodného kandidáta očakávame:- strategické a komerčné myslenie
- silná osobnosť zameraná na výkon
- samostatnosť a proaktivita
- výborné komunikačné a organizačné schopnosti
- prozákaznícky prístup
- flexibilita a kreativita
- tímovosť
znalosť TELCO trhu v B2B segmente ICT
prax v oblasti marketingu inovácií a rozvoja služieb výhodou
pokročilá znalosť MS Office
Vhodné pre absolventov
NieVodičský preukaz
skupina: BVodičský preukaz
skupina: BKontakt
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
© 2022 Slovak Telekom