Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy
Operátor Helpdesk biznis podpory
Slovak TelekomInformácie o pracovnom mieste
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste
- prijímať, evidovať a riešiť technické požiadavky a podnety biznis zákazníkov prostredníctvom telefonického kontaktu,- identifikovať miesta vzniku systémových porúch,
- monitorovať vybavovanie prijatých podnetov a riešiť vzniknuté nedostatky,
- spolupracovať s ostatnými zložkami pri riešení zákazníckych požiadaviek, reklamácií, sťažností s cieľom vyriešenia podnetu od zákazníka.
Benefity a ďalšie výhody
Okrem toho u nás nájdete:- širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných
podľa vašich vlastných preferencií
- vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
- atraktívne zľavy na produkty a služby značiek T-Com a T-Mobile ( Magio, mobilný internet a pod...)
- príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
- flexibilný pracovný čas
- kompenzácia pri práceneschopnosti
- zľavy u vybraných partnerov na ich produkty a služby a iné
Termín nástupu do práce
asapDruh pracovného pomeru
plný úväzokPožiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitouJazykové znalosti
Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)Všeobecne požadované znalosti
Od vhodného kandidáta očakávame :Komunikačné zručnosti,
Silná zákaznícka orientácia,
Schopnosť riešiť problémy,
Samostatnosť.
Skúsenosti v oblasti telefonickej komunikácie so zákazníkom.
Všeobecný Prehľad v oblasti IT/Telco,
Anglický jazyk - aktívne - podmienkou.
Vhodné pre absolventov
ÁnoVhodné pre absolventov
ÁnoKontakt
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
© 2022 Slovak Telekom