Personalista pre menšiu výrobnú spoločnosť (aktívna úroveň AJ)

Trenkwalder, a. s. Agentúra je členom asociácie personálnych agentúr Slovenska  
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce:
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
  • koordinácia a výkon personálnej činnosti súvisiacej so vznikom, zmenou a ukončením pracovného pomeru v súlade s legislatívnymi a internými požiadavkami spoločnosti,
  • zabezpečenie procesu vyhľadávania a výberu zamestnancov,
  • organizácia a vedenie výberových procesov,
  • koordinácia hodnotenia a odmeňovania zamestnancov,
  • spracovávanie personálnych reportov,
  • príprava podkladov a podpora pre mzdové oddelenie,
  • účasť na rozvoji a tréningoch zamestnancov;
Svoje životopisy môžete zaslať prostredníctvom formulára, ktorý sa Vám zobrazí kliknutím na "Mám záujem" alebo prostredníctvom e-mailu email V prípade zaslania Vášho životopisu e-mailom, prosím priložte nasledujúci text do tela e-mailu:
,,Osobné údaje vyplnil priamo uchádzač a dal súhlas spoločnosti Trenkwalder a.s. so spracovaním osobných údajov, uvedených v tomto dokumente, pre účely sprostredkovania zamestnania a uloženia do databázy uchádzačov o zamestnanie na dobu neurčitú, alebo do písomného odvolania v zmysle Zák. č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov."
Upresnenie platových podmienok:
Medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v textilnom priemysle hľadá skúseného personalistu ideálne z výrobného prostredia (min. 2 praxe) s aktívnym anglickým jazykom a skúsenosťami v oblasti výberu, vzdelávania a odmeňovania zamestnancov.
Benefity a ďalšie výhody:
  • zaujímavé finančné ohodnotenie,
  • práca v medzinárodnej spoločnosti,
  • príležitosť pre osobnostný a profesionálny rozvoj;
Termín nástupu do práce:
dohodou (ASAP)
Termín ukončenia výberového konania:
0000-00-00
Druh pracovného pomeru:

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie:
stredoškolské s maturitou
Všeobecne požadované znalosti:
  • nutnosťou sú 2 ročné skúsenosti s náborom, výberom a rozvojom zamestnancov,
  • nutnosťou je ukončené stredoškolské vzdelanie, výhodou je vysokoškolské vzdelanie,
  • schopnosť plynule komunikovať v anglickom jazyku je nutnosťou,
  • veľkou výhodou je skúsenosť s prípravou podkladov pre mzdové oddelenie / realizácia mzdového účtovníctva,
  • orientácia na trhu práce a na job portáloch,
  • znalosť Zákonníka práce,
  • znalosť programov MS Office;