Office manager pre významnú právnickú spoločnosť
Trenkwalder, a. s. Agentúra je členom asociácie personálnych agentúr SlovenskaPonuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
Informácie o pracovnom mieste
Miesto práce:
Pozícia / odvetvie:
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
- priama podpora managementu spoločnosti,
- bežná denná komunikácia, riešenie ad hoc problémov, stretnutia,
- dohľad nad plynulým chodom kancelárií, komunikácia s dodávateľmi a partnermi spoločnosti,
- koordinácia a hodnotenie pracovných činností asistentiek a recepčných (cca 7 ľudí),
- evidencia dochádzky zamestnancov, príprava podkladov pre výpočet miezd,
- HR agenda pri nástupoch do zamestnania / pri výstupoch,
- zaškolenie nových kolegov do interných procesov spoločnosti, dohľad nad dodržiavaním interných predpisov,
- dohľad a zabezpečenie vzdelávacích aktivít pre zamestnancov,
- starostlivosť o sociálny program a benefity,
- marketingové aktivity a PR aktivity realizované v spolupráci s marketingovým oddelením,
- organizácia a koordinácia eventov a teambuildingov,
- technická podpora v spolupráci s IT oddelením,
- príprava podkladov pre fakturácie, schvaľovanie nákladov,
- rôznorodá administratívna a korešpondenčná činnosť;
,,Osobné údaje vyplnil priamo uchádzač a dal súhlas spoločnosti Trenkwalder a.s. so spracovaním osobných údajov, uvedených v tomto dokumente, pre účely sprostredkovania zamestnania a uloženia do databázy uchádzačov o zamestnanie na dobu neurčitú, alebo do písomného odvolania v zmysle Zák. č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov."
Upresnenie platových podmienok:
Právnická kancelária hľadá skúseného, prosociálne orientovaného a proaktívneho office manažéra/office manažérku s výbornými koordinačnými a komunikačnými zručnosťami, znalosťou AJ a skúsenosťou s riadením HR agendy.
Termín nástupu do práce:
dohodou (ASAP)
Termín ukončenia výberového konania:
0000-00-00
Druh pracovného pomeru:
Požiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie:
vysokoškolské II. stupňa
Všeobecne požadované znalosti:
- nutná je obdobná pracovná skúsenosť na pozícii office managera minimálne 1 rok,
- skúsenosť s riadením menšieho tímu nutnosťou, manažérske zručnosti,
- skúsenosti s koordináciou HR agendy v spoločnosti nutnosťou,
- výhodou je skúsenosť s marketingom,
- anglický jazyk na komunikatívnej úrovni nutnosťou,
- vysokoškolské vzdelanie I., II. alebo III. stupňa,
- príjemné a reprezentatívne vystupovanie,
- priateľský a proaktívny prístup ku kolegom a k pracovným činnostiam,
- vynikajúce komunikačné a organizačné zručnosti,
- dôslednosť a zodpovednosť,
- orientácia na detail;