Office manager pre významnú právnickú spoločnosť

Trenkwalder, a. s. Agentúra je členom asociácie personálnych agentúr Slovenska  
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce:
Pozícia / odvetvie:
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
  • priama podpora managementu spoločnosti,
  • bežná denná komunikácia, riešenie ad hoc problémov, stretnutia,
  • dohľad nad plynulým chodom kancelárií, komunikácia s dodávateľmi a partnermi spoločnosti,
  • koordinácia a hodnotenie pracovných činností asistentiek a recepčných (cca 7 ľudí),
  • evidencia dochádzky zamestnancov, príprava podkladov pre výpočet miezd,
  • HR agenda pri nástupoch do zamestnania / pri výstupoch,
  • zaškolenie nových kolegov do interných procesov spoločnosti, dohľad nad dodržiavaním interných predpisov,
  • dohľad a zabezpečenie vzdelávacích aktivít pre zamestnancov,
  • starostlivosť o sociálny program a benefity,
  • marketingové aktivity a PR aktivity realizované v spolupráci s marketingovým oddelením,
  • organizácia a koordinácia eventov a teambuildingov,
  • technická podpora v spolupráci s IT oddelením,
  • príprava podkladov pre fakturácie, schvaľovanie nákladov,
  • rôznorodá administratívna a korešpondenčná činnosť;
Svoje životopisy v slovenskom a nemeckom jazyku a motivačný list v nemčine môžete zaslať prostredníctvom formulára, ktorý sa Vám zobrazí kliknutím na "Mám záujem" alebo prostredníctvom e-mailu email V prípade zaslania Vášho životopisu e-mailom, prosím priložte nasledujúci text do tela e-mailu:
,,Osobné údaje vyplnil priamo uchádzač a dal súhlas spoločnosti Trenkwalder a.s. so spracovaním osobných údajov, uvedených v tomto dokumente, pre účely sprostredkovania zamestnania a uloženia do databázy uchádzačov o zamestnanie na dobu neurčitú, alebo do písomného odvolania v zmysle Zák. č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov."
Upresnenie platových podmienok:
Právnická kancelária hľadá skúseného, prosociálne orientovaného a proaktívneho office manažéra/office manažérku s výbornými koordinačnými a komunikačnými zručnosťami, znalosťou AJ a skúsenosťou s riadením HR agendy.
Termín nástupu do práce:
dohodou (ASAP)
Termín ukončenia výberového konania:
0000-00-00
Druh pracovného pomeru:

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie:
vysokoškolské II. stupňa
Všeobecne požadované znalosti:
  • nutná je obdobná pracovná skúsenosť na pozícii office managera minimálne 1 rok,
  • skúsenosť s riadením menšieho tímu nutnosťou, manažérske zručnosti,
  • skúsenosti s koordináciou HR agendy v spoločnosti nutnosťou,
  • výhodou je skúsenosť s marketingom,
  • anglický jazyk na komunikatívnej úrovni nutnosťou,
  • vysokoškolské vzdelanie I., II. alebo III. stupňa,
  • príjemné a reprezentatívne vystupovanie,
  • priateľský a proaktívny prístup ku kolegom a k pracovným činnostiam,
  • vynikajúce komunikačné a organizačné zručnosti,
  • dôslednosť a zodpovednosť,
  • orientácia na detail;