Administratívny zamestnanec distribúcie - ZV

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Kľúčovou úlohou administratívneho zamestnanca distribúcie je najmä zabezpečiť administratívnu podporu v oblasti logistiky distribúcie / rozvozu tovaru našim zákazníkom. Spracovávať všetky druhy objednávok, aktívne komunikovať so zákazníkmi, zisťovať ich potreby a byť samozrejme operatívne schopný reagovať na ne. Kontrolovať prijaté aj spracované objednávky, pripravovať podklady pre zamestnancov, ktorí fyzicky pracujú so sortimentom. Dôležitá je tiež úzka spolupráca s predajnými oddeleniami. Samozrejmosťou je zabezpečovať potrebné informácie vedúce k zvýšeniu predaja, prichádzať s návrhmi na zlepšenie tejto oblasti. Očakávame , že budeš schopná/ý logicky uvažovať a používať zdravý rozum v trojzmennej prevádzke. Tiež tvoje angažované pracovné nasadenie, chuť zvládať náročné situácie a schopnosť zodpovedne riešiť rôznorodé situácie. Veríme, že budeš plnohodnotným členom tímu distribúcie fungujúcej spoločnosti. Užívateľská znalosť práce s PC, orientácia v regióne a konkurencii je samozrejmosťou.

Benefity a ďalšie výhody:

*Kultúru a stabilitu nadnárodnej spoločnosti *Kompletné vstupné zaškolenie *Pracovný pomer na dobu neurčitú *Sociálny program *Možnosť profesijného i osobného rastu *Rozširovanie svojich znalostí formou rôznych školení *Stravovanie vo firemnej reštaurácii *5 dní voľna nad rámec zákon *Nákupné poukážky a zvýhodnené nákupy v METRO *Mzda najneskôr do 10.dňa v nasl. mesiaci *Možnosť privyrobiť si formou brigád a ďalších motivačných aktivít

Informácie pre uchádzača:

* Ukončené min. SOU * Samostatnosť, dôslednosť a presnosť * Flexibilita – práca na zmeny * Práca s PC (Windows, Office) * Analytické a komunikačné schopnosti * Ochota učiť sa * Zodpovedný prístup k práci * Tímový duch

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské bez maturity