Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
IT zákaznícka podpora s aktívnym nemeckým jazykom
Start Group s.r.oInformácie o pracovnom mieste
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste
Pre nášho významného medzinárodného klienta, ktorý sa zameriava na IT podporu v bankovom sektore hľadáme pracovníka IT zákazníckej podpory s aktívnym nemeckým jazykom.Náplň práce:
- Telefonická podpora v NJ
- Riešenie zákazníckych sťažností a požiadaviek prostredníctvom Call-Ticket systému
- Incident manažment a podpora 2.nd level supportu
- Vítaná je znalosť AJ jazyka
Upresnenie platových podmienok
dohodouBenefity a ďalšie výhody
- Práca v medzinárodnej spoločnosti s možnosťou sebarealizácie- Stravné lístky plne hradené spoločnosťou
- Jazykové kurzy v pracovnom čase hradené spoločnosťou
- Odborné školenia hradené spoločnosťou
- Práca v mladom, dynamickom kolektíve
Termín nástupu do práce
dohodou (ASAP)Druh pracovného pomeru
plný úväzokInformácie pre uchádzača
V prípade, že spĺňate dané požiadavky pošlite svoje CV v slovenskom a nemeckom jazyku. Na pohovor budú pozvaní len vybraní kandidáti, ktorí budú spĺňať požiadavky. Ďakujeme za pochopenie.Požiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitouVšeobecne požadované znalosti
- Stredoškolské s maturitou- Nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
- Študent vysokej školy externého štúdia
- Vysokoškolské I. stupňa
- Vysokoškolské II. stupňa
- Vysokoškolské III. stupňa
- Nemecký jazyk na aktívnej úrovni
- Anglický jazyk na mierne pokročilej úrovni výhodou
Počítačové znalosti - používateľ:
- Microsoft Word - pokročilý
- Microsoft Excel - pokročilý
Osobnostné predpoklady:
- Orientácia na zákazníka V NJ
- Základné IT znalosti - výhodou
- Časová flexibilita - práca na zmeny - 4 dni sa robí a 4 dni je voľno