Finančný koordinátor

Trenkwalder, a. s. Agentúra je členom asociácie personálnych agentúr Slovenska  
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce:
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
  • príprava, zhromažďovanie, kontrola a spracovanie finančných/účtovných dokladov t.j. prijaté a odoslané faktúry, pokladne (vrátane vedenia pokladní), bankové účty, a i.,
  • príprava podkladov pre externých účtovníkov,
  • komunikácia s externými účtovníkmi,
  • príprava prehľadov, analýz, podkladov k analýzam, zhromažďovanie informácií,
  • sledovanie a kontrola vybraných nákladov,
  • podpora nadriadených a ostatných oddelení z pohľadu finančných záležitostí,
  • reporting,
  • koordinácia a zodpovednosť za vybrané prevádzkové záležitosti kancelárie, napr. komunikácia so správou budovy, s bezpečnostnou firmou, s upratovacou firmou, podpora v rámci archivačného programu spoločnosti,
  • zastrešovanie vybraných projektov;
Svoje životopisy môžete zaslať prostredníctvom formulára, ktorý sa Vám zobrazí kliknutím na "Mám záujem" alebo prostredníctvom e-mailu. V prípade zaslania Vášho životopisu e-mailom, prosím priložte nasledujúci text do tela e-mailu:
,,Osobné údaje vyplnil priamo uchádzač a dal súhlas spoločnosti Trenkwalder a.s. so spracovaním osobných údajov, uvedených v tomto dokumente, pre účely sprostredkovania zamestnania a uloženia do databázy uchádzačov o zamestnanie na dobu neurčitú, alebo do písomného odvolania v zmysle Zák. č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov."
Upresnenie platových podmienok:
Pre finančné oddelenie hľadáme koordinátora/koordinátorku, ktorý/á bude zodpovedať za prípravu, spracovávanie a uchovanie finančných materiálov, spoluprácu s externou účtovníckou kanceláriou a tvorbu vybraných analýz a reportov.
Benefity a ďalšie výhody:
  • nadštandardné finančné ohodnotenie,
  • práca v mladom dynamickom kolektíve,
  • možnosť pracovať v medzinárodnom prostredí,
  • podpora profesijného rozvoja,
Termín nástupu do práce:
dohodou (ASAP)
Termín ukončenia výberového konania:
0000-00-00
Druh pracovného pomeru:

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie:
stredoškolské s maturitou
Všeobecne požadované znalosti:
  • min. stredoškolské vzdelanie s maturitou, ideálne vysokoškolské vzdelanie ekonomického zamerania,
  • min. 2 ročné v podobne zameranej pozícii (skúsenosti s prípravou podkladov pre externé účtovníctvo, tvorba finančných reportov a analýz),
  • skúsenosti v oblasti účtovníctva veľkou výhodou,
  • skúsenosti z finančného oddelenia v nadnárodnej spoločnosti výhodou,
  • prax získaná v účtovníckej kancelárii veľkou výhodou,
  • práca s pc na úrovni pokročilý (MS Excel, MS Word),
  • schopnosť komunikovať v angličtine na úrovni pokročilý v písomnej aj ústnej forme,
  • orientácia na detail, precíznosť, zodpovednosť, analytické schopnosti, iniciatívnosť a zanietenosť,