Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy

    Manažér zákazníckych procesov

    Slovak Telekom

    Informácie o pracovnom mieste

    Náplň práce, informácie o pracovnom mieste

    Riadiť, rozvíjať a motivovať zamestnancov Odd. zákazníckych procesov.
    Zodpovedať za end-to-end definovanie, analýzu, optimalizáciu, redizajn a implementáciu zákazníckych procesov, postupov a procedúr za účelom efektívneho fungovania zákazníckych služieb a predaja.
    Zodpovedať za definovanie procesných požiadaviek na rozvoj systémov v CRM oblasti a spolupracovať na projektoch s dopadom na zákaznícke procesy.
    Zodpovedať za testovanie funkčnosti a účinnosti zmien v IT systémoch.
    Zodpovedať za navrhovanie a analýzy KPI zákazníckych procesov.
    Riadiť metodiku tvorby procesov, postupov, manuálov a zákazníckych tlačív a analýz KPIs.
    Zodpovedať za správu a rozvoj obsahu príslušného informačného portálu používanom pri predaji služieb a starostlivosti o zákazníkov.




    Benefity a ďalšie výhody

    Okrem toho u nás nájdete:
    - širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných
    podľa vašich vlastných preferencií
    - vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
    - atraktívne zľavy na produkty a služby značiek T-Com a T-Mobile ( Magio, mobilný internet a pod...)
    - príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
    - flexibilný pracovný čas
    - kompenzácia pri práceneschopnosti
    - zľavy u vybraných partnerov na ich produkty a služby a iné


    Termín nástupu do práce

    asap

    Druh pracovného pomeru

    plný úväzok

    Požiadavky na zamestnanca

    Minimálne požadované vzdelanie

    stredoškolské s maturitou

    Jazykové znalosti

    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)

    Všeobecne požadované znalosti

    Od vhodného kandidáta očakávame:
    - manažérske zručnosti,
    - zákaznícku orientáciu,
    - strategické a koncepčné myslenie, nazeranie na veci s nadhľadom,
    - zodpovednosť, samostatnosť, dôslednosť,
    - prezentačné zručnosti, komunikatívnosť, presviedčacie schopnosti,
    - analytické myslenie.

    -min. 3 roky praxe v oblasti riadenia procesov,
    -znalosť procesného riadenia,
    -znalosť projektového riadenia,
    -znalosť telekomunikačného odvetvia,
    -znalosť práce v aplikáciách ARIS a Visio, Enterprise Architect,
    -znalosť práce s balíkom MS Office (PowerPoint, Word, Excel, Outlook) na užívateľskej úrovni.



    Vhodné pre absolventov

    Áno

    Vhodné pre absolventov

    Áno

    Kontakt
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!