Finančný koordinátor
Trenkwalder, a. s. Agentúra je členom asociácie personálnych agentúr SlovenskaPonuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
Informácie o pracovnom mieste
Miesto práce:
Pozícia / odvetvie:
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
- príprava, zhromažďovanie, kontrola a spracovanie finančných/účtovných dokladov t.j. prijaté a odoslané faktúry, pokladne (vrátane vedenia pokladní), bankové účty, a i.,
- príprava podkladov pre externých účtovníkov,
- komunikácia s externými účtovníkmi,
- príprava prehľadov, analýz, podkladov k analýzam, zhromažďovanie informácií,
- sledovanie a kontrola vybraných nákladov,
- podpora nadriadených a ostatných oddelení z pohľadu finančných záležitostí,
- reporting,
- koordinácia a zodpovednosť za vybrané prevádzkové záležitosti kancelárie, napr. komunikácia so správou budovy, s bezpečnostnou firmou, s upratovacou firmou, podpora v rámci archivačného programu spoločnosti,
- zastrešovanie vybraných projektov;
,,Osobné údaje vyplnil priamo uchádzač a dal súhlas spoločnosti Trenkwalder a.s. so spracovaním osobných údajov, uvedených v tomto dokumente, pre účely sprostredkovania zamestnania a uloženia do databázy uchádzačov o zamestnanie na dobu neurčitú, alebo do písomného odvolania v zmysle Zák. č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov."
Upresnenie platových podmienok:
Pre finančné oddelenie hľadáme koordinátora/koordinátorku, ktorý/á bude zodpovedať za prípravu, spracovávanie a uchovanie finančných materiálov, spoluprácu s externou účtovníckou kanceláriou a tvorbu vybraných analýz a reportov.
Benefity a ďalšie výhody:
- nadštandardné finančné ohodnotenie,
- práca v mladom dynamickom kolektíve,
- možnosť pracovať v medzinárodnom prostredí,
- podpora profesijného rozvoja,
Termín nástupu do práce:
dohodou (ASAP)
Termín ukončenia výberového konania:
0000-00-00
Druh pracovného pomeru:
Požiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie:
stredoškolské s maturitou
Všeobecne požadované znalosti:
- min. stredoškolské vzdelanie s maturitou, ideálne vysokoškolské vzdelanie ekonomického zamerania,
- min. 2 ročné v podobne zameranej pozícii (skúsenosti s prípravou podkladov pre externé účtovníctvo, tvorba finančných reportov a analýz),
- skúsenosti v oblasti účtovníctva veľkou výhodou,
- skúsenosti z finančného oddelenia v nadnárodnej spoločnosti výhodou,
- prax získaná v účtovníckej kancelárii veľkou výhodou,
- práca s pc na úrovni pokročilý (MS Excel, MS Word),
- schopnosť komunikovať v angličtine na úrovni pokročilý v písomnej aj ústnej forme,
- orientácia na detail, precíznosť, zodpovednosť, analytické schopnosti, iniciatívnosť a zanietenosť,