Riaditeľ pobočky - nová pobočka Liptovský Mikuláš

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste




Čo Vás v Poštovke čaká?


Vedenie a motivovanie tímu predajcov máte v malíčku? Ste orientovaný na výsledok?

Pre našu čoskoro NAJNOVŠIU POBOČKU v Liptovskom Mikuláši, hľadáme aktívneho a skúseného manažéra s obchodným zmýšľaním, ktorý má chuť stať sa súčasťou tímu Poštovej banky a patriť k najlepším. Jeho hlavnou úlohou je rozbehnutie novej pobočky v meste, v ktorom Poštová banka doteraz nesídlila.
Riaditeľ retailovej pobočky:
* vedie tím predajcov, zodpovedá za ich rozvoj, nastavované akčné plány
* riadi a koordinuje chod pobočky Poštovej banky, navrhuje kroky k ďalšiemu rastu pobočky
* zodpovedá za plnenie obchodného plánu pobočky
* uskutočňuje akvizície za účelom získania nových klientov a budovania dobrého mena spoločnosti
* spolupodieľa sa svojimi návrhmi na vývoji nových produktov


Ďalšie informácie o pracovnom mieste


* Miesto práce: pobočka Poštovej banky v Liptovskom MIkuláši
* Termín nástupu: dohodou
* Druh pracovného pomeru: hlavný pracovný pomer
* Ponúkaný plat: tvorí fixná zložka + variabilná zložka naviazaná na plnenie obchodného plánu pobočky


Požadujeme


Hlavnými kritériami výberu, ktoré požadujeme od kandidátov, sú:
* skúsenosť s vedením tímu / pobočky PODMIENKOU
* prax v bankovom/ finančnom sektore na manažérskej alebo supervíznej pozícii výhodou
* bezúhonnosť
* ťah na bránu
* minimálne požadované vzdelanie: stredoškolské s maturitou
* Microsoft Office - pokročilý


Hľadáme


Pre danú pozíciu hľadáme človeka, ktorý spĺňa nasledujúce osobnostné predpoklady:
* manažérske a obchodné zručnosti
* schopnosť prijímať rozhodnutia
* odolnosť a orientácia na výsledky
* iniciatívnosť, flexibilita, preberanie zodpovednosti
* záujem pracovať na rozvoji svojich ľudí


Ponúkame


Medzi výhody a benefity, ktoré našim zamestnancom ponúkame, patria:
* férové odmeňovanie individuálnych výkonov našich zamestnancov
* 5 dní voľna na preliečenie v prípade práce neschopnosti „sick days“
* príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
* príspevok na regeneráciu a relax
* podporovanie profesionálneho a osobného rozvoja
* výhodné čerpanie bankových, poistných a investičných produktov
* teambuildingové aktivity
* nadštandardná lekárska starostlivosť
* zľavy u našich partnerov


Infomácie o výberovom konaní


Váš životopis spolu s motivačným listom starostlivo posúdime. Všetkých uchádzačov budeme do 2 týždňov po zaslaní životopisu kontaktovať s informáciou o stave výberového konania. Uchádzačov o pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú požadované kritériá, budeme taktiež najneskôr do 2 týždňov kontaktovať za účelom telefonického rozhovoru alebo videopohovoru, ako formou prvého predvýberu. Po absolvovaní prvého predvýberu a splnení základných kritérií budet pozvaný na ďalšie stretnutie. Výberové konania prebiehajú štandardne formou skupinového assessment centra v kombinácii s individuálnym rozhovorom, kde sa prostredníctvom zadaných úloh zameriavame na schopnosti a zručnosti kandidátov.

Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem
Bonusy/prémia, Provízie z predaja, Príspevok na dovolenku, Mobilný telefón, Nadštandardná lekárska starostlivosť, Zľava na firemné produkty/služby, Príspevok na dôchodkové/životné pripoistenie, Stravné lístky/príspevok na stravovanie, Dovolenka 5 týždňov, Príspevok na šport/kultúru/voľný čas, Zvýhodnené pôžičky zamestnancom, Firemné akcie,

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou