Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy
Manažér call centra technickej podpory
Slovak TelekomInformácie o pracovnom mieste
Pozícia / odvetvie
Ekonomika, financie, účtovníctvo, Elektrotechnika a energetika, Vrcholový manažment, Zákaznícka podpora; Manažér zákazníckeho servisuNáplň práce, informácie o pracovnom mieste
- riadiť činnosti a zamestnancov kontaktného centra technickej podpory a asistenčných služieb,- zodpovedať za prípravu , plnenie prevádzkových plánov zameraných na zvyšovanie zákazníckej spokojnosti a prevádzkovej efektivity,
- zodpovedať za ciele v oblasti výnosov a rozvoj nových produktov v zverenej oblasti,
- spolupracovať s ostatnými zložkami pri implementácii nových produktov, procesov, metodík ,systémov a iných zmien,
- riadiť realizáciu a implementáciu nových projektov a zmien v rámci zvereného organizačného útvaru,
- zodpovedať za pravidelnú analýzu a reporting výkonnosti útvaru a proaktívne navrhovať riešenia na celkové zlepšenie v spolupráci s ostatnými zložkami.
Benefity a ďalšie výhody
Okrem toho u nás nájdete:- širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných
podľa vašich vlastných preferencií
- vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
- atraktívne zľavy na produkty a služby značiek T-Com a T-Mobile ( Magio, mobilný internet a pod...)
- príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
- flexibilný pracovný čas
- kompenzácia pri práceneschopnosti
- zľavy u vybraných partnerov na ich produkty a služby a iné
Termín nástupu do práce
1.7.2016Druh pracovného pomeru
plný úväzokPožiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
vysokoškolské II. stupňaJazykové znalosti
Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)Všeobecne požadované znalosti
Od vhodného kandidáta očakávame:- manažérske zručnosti,
- zákaznícku orientáciu,
- strategické, analytické a koncepčné myslenie,
- zodpovednosť, samostatnosť, proaktivita,
- výborné komunikačné a argumentačné zručnosti,
-prax v oblasti riadenia call centier a skúsenosti s riadením ľudí - min. 3 rokov,
-znalosť procesného a projektového riadenia.
Vhodné pre absolventov
ÁnoVhodné pre absolventov
ÁnoKontakt
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
© 2022 Slovak Telekom