Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy

    Manažér call centra technickej podpory

    Slovak Telekom

    Informácie o pracovnom mieste

    Miesto práce

    Slovenská republika; Okres Žilina
    Žilina


    Náplň práce, informácie o pracovnom mieste

    - riadiť činnosti a zamestnancov kontaktného centra technickej podpory a asistenčných služieb,
    - zodpovedať za prípravu , plnenie prevádzkových plánov zameraných na zvyšovanie zákazníckej spokojnosti a prevádzkovej efektivity,
    - zodpovedať za ciele v oblasti výnosov a rozvoj nových produktov v zverenej oblasti,
    - spolupracovať s ostatnými zložkami pri implementácii nových produktov, procesov, metodík ,systémov a iných zmien,
    - riadiť realizáciu a implementáciu nových projektov a zmien v rámci zvereného organizačného útvaru,
    - zodpovedať za pravidelnú analýzu a reporting výkonnosti útvaru a proaktívne navrhovať riešenia na celkové zlepšenie v spolupráci s ostatnými zložkami.




    Benefity a ďalšie výhody

    Okrem toho u nás nájdete:
    - širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných
    podľa vašich vlastných preferencií
    - vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
    - atraktívne zľavy na produkty a služby značiek T-Com a T-Mobile ( Magio, mobilný internet a pod...)
    - príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
    - flexibilný pracovný čas
    - kompenzácia pri práceneschopnosti
    - zľavy u vybraných partnerov na ich produkty a služby a iné


    Termín nástupu do práce

    1.7.2016

    Druh pracovného pomeru

    plný úväzok

    Požiadavky na zamestnanca

    Minimálne požadované vzdelanie

    vysokoškolské II. stupňa

    Jazykové znalosti

    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)

    Všeobecne požadované znalosti

    Od vhodného kandidáta očakávame:
    - manažérske zručnosti,
    - zákaznícku orientáciu,
    - strategické, analytické a koncepčné myslenie,
    - zodpovednosť, samostatnosť, proaktivita,
    - výborné komunikačné a argumentačné zručnosti,
    -prax v oblasti riadenia call centier a skúsenosti s riadením ľudí - min. 3 rokov,
    -znalosť procesného a projektového riadenia.



    Vhodné pre absolventov

    Áno

    Vhodné pre absolventov

    Áno

    Kontakt
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!