Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Miesto práce:
-
Ponúkaný plat (základná mzda):700 - 950 EURZobraziť viac
základná mzda 600 € - 800 € / mesiac podľa osobných skúseností
+ odmeny do 35%/mesiac podľa výsledkov spoločnosti -
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:dohodou (ASAP)
Informácie o pracovnom mieste
hlavná náplň:
• administratívna podpora v oblasti spracovania leasingových obchodov a starostlivosti o portfólio zákazníkov, komunikácia (mailová, telefonická) s partnermi a zákazníkmi
ďalšie úlohy:
• príprava podkladov pre účtovníctvo (skenovanie zmluvných dokumentov, ...)
• príprava rôznych výkazov a reportov
• zabezpečenie administratívneho chodu kancelárie vrátane kancelárskych potrieb, agendy odchádzajúcej a prichádzajúcej pošty a pod.
• plnenie ďalších úloh podľa pokynov nadriadeného
Benefity a ďalšie výhody:
Zamestnanecké výhody, benefity
• odmeny podľa dosahovaných výsledkov a ziskovosti spoločnosti
• práca v renomovanej a stabilnej zahraničnej spoločnosti
• možnosť zdokonalenia cudzích jazykov pri komunikácii v rámci skupiny (angličtina a/alebo nemčina)
• nadštandardné pracovné prostredie v jednom z biznis centier v centre Bratislavy
• výborná dopravná dostupnosť pracoviska pre dochádzanie z okolia hlavného mesta - priamo v susedstve hlavnej autobusovej stanice Mlynské nivy
Informácie pre uchádzača:
Pracovná zmluva je na dobu určitú počas materskej dovolenky s predpokladaným trvaním 2 roky a následnou možnosťou trvalého pracovného pomeru.
Prosíme záujemcov o inzerovanú pozíciu aby zaslali svoj životopis na link uvedený nižšie. V predmete emailu uveďte text "asistent/ka".
Vyhradzujeme si právo kontaktovať a na osobný pohovor pozvať len vybraných uchádzačov.
Sme európskym lídrom na poli Small Ticket leasingu. Už 40 rokov sa zaoberáme poskytovaním leasingu pre podnikateľov zo sektoru SME.
Centrála spoločnosti sídli v Baden-Badene v Nemecku a pobočky má v 30 krajinách sveta.
Viac informácií nájdete na webovej stránke www.grenke.sk alebo www.grenkeleasing.com.
Všeobecne požadované znalosti:
Očakávame schopnosť kandidáta samostatne si organizovať prácu na zverených úlohách a ochotu učiť sa nové veci.
Výhodu majú kandidáti s ekonomickým vzdelaním a so znalosťou podvojného účtovníctva.
Nutnou podmienkou prijatia je znalosť anglického alebo nemeckého jazyka aspoň na konverzačnej úrovni, keďže sa predpokladá komunikácia so zahraničnou centrálou.
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
Nemecký jazyk (stredne pokročilý - B2)
Iné znalosti:
Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Word, Podvojné účtovníctvo