Asistent/ka v leasingovej spoločnosti (leasing IT a technológií)

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

  • Miesto práce:
  • Ponúkaný plat (základná mzda):
    700 - 950 EUR
    základná mzda 600 € - 800 € / mesiac podľa osobných skúseností
    + odmeny do 35%/mesiac podľa výsledkov spoločnosti
    Zobraziť viac
  • Druh pracovného pomeru:
  • Termín nástupu do práce:
    dohodou (ASAP)

Informácie o pracovnom mieste

hlavná náplň:
• administratívna podpora v oblasti spracovania leasingových obchodov a starostlivosti o portfólio zákazníkov, komunikácia (mailová, telefonická) s partnermi a zákazníkmi

ďalšie úlohy:
• príprava podkladov pre účtovníctvo (skenovanie zmluvných dokumentov, ...)

• príprava rôznych výkazov a reportov

• zabezpečenie administratívneho chodu kancelárie vrátane kancelárskych potrieb, agendy odchádzajúcej a prichádzajúcej pošty a pod.

• plnenie ďalších úloh podľa pokynov nadriadeného

Benefity a ďalšie výhody:

Zamestnanecké výhody, benefity

• odmeny podľa dosahovaných výsledkov a ziskovosti spoločnosti

• práca v renomovanej a stabilnej zahraničnej spoločnosti

• možnosť zdokonalenia cudzích jazykov pri komunikácii v rámci skupiny (angličtina a/alebo nemčina)

• nadštandardné pracovné prostredie v jednom z biznis centier v centre Bratislavy

• výborná dopravná dostupnosť pracoviska pre dochádzanie z okolia hlavného mesta - priamo v susedstve hlavnej autobusovej stanice Mlynské nivy

Informácie pre uchádzača:

Pracovná zmluva je na dobu určitú počas materskej dovolenky s predpokladaným trvaním 2 roky a následnou možnosťou trvalého pracovného pomeru.

Prosíme záujemcov o inzerovanú pozíciu aby zaslali svoj životopis na link uvedený nižšie. V predmete emailu uveďte text "asistent/ka".

Vyhradzujeme si právo kontaktovať a na osobný pohovor pozvať len vybraných uchádzačov.

Sme európskym lídrom na poli Small Ticket leasingu. Už 40 rokov sa zaoberáme poskytovaním leasingu pre podnikateľov zo sektoru SME.

Centrála spoločnosti sídli v Baden-Badene v Nemecku a pobočky má v 30 krajinách sveta.

Viac informácií nájdete na webovej stránke www.grenke.sk alebo www.grenkeleasing.com.

Všeobecne požadované znalosti:

Očakávame schopnosť kandidáta samostatne si organizovať prácu na zverených úlohách a ochotu učiť sa nové veci.

Výhodu majú kandidáti s ekonomickým vzdelaním a so znalosťou podvojného účtovníctva.

Nutnou podmienkou prijatia je znalosť anglického alebo nemeckého jazyka aspoň na konverzačnej úrovni, keďže sa predpokladá komunikácia so zahraničnou centrálou.

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
    Nemecký jazyk (stredne pokročilý - B2)

Iné znalosti:

Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Word, Podvojné účtovníctvo