Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:dohodou (ASAP)
Informácie o pracovnom mieste
- Vybavovanie firemnej korešpondencie, elektronickej pošty a telefonických hovorov.
- Reprezentatívne vystupovanie a vybavovanie záležitostí v mene spoločnosti na úradoch a inštitúciách.
- Administratívna a organizačná podpora pre vedenie spoločnosti a jednotlivé oddelenia.
- Komunikácia s externými partnermi spoločnosti: advokátskymi kanceláriami, realitnými kanceláriami, kanceláriami správcov, obchodnými partnermi.
- Evidencia, zakladanie, vyhľadávanie, archivácia dokumentov.
- Plnenie operatívnych úloh.
- Zodpovedanie za nákup kancelárskych potrieb, občerstvenia a vybavenia kancelárií.
- Príprava podkladov pre nadriadených a ostatné oddelenia spoločnosti.
- Zabezpečovanie servisných opráv hnuteľného a nehnuteľného majetku.
- Spravovanie vozového parku spoločnosti.
Iné výhody:
- Mobilný telefón, notebook, mladý kolektív, motivujúce odmeňovanie.
Všeobecne požadované znalosti:
- Komunikatívne vlastnosti
- Reprezentatívne, príjemné vystupovanie
- Zodpovednosť, logické schopnosti
- Výborné písomné a ústne vyjadrovanie
- Flexibilnosť
- Iniciatívny prístup k práci
*Podklady k výberovému konaniu:
1. CV
2. AKTUÁLNA fotografia
3. Motivačný list k uvedenej pozícii
Uchádzači, ktorí nesplnia VŠETKY podmienky resp. poskytnú NEÚPLNÉ PODKLADY budú z výberového konania automaticky vyradení !
*Spoločnosť si vyhradzuje právo kontaktovať telefonicky iba vybraných uchádzačov, ktorí následne budú pozvaní na 1. kolo osobného pohovoru.
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:vysokoškolské II. stupňa
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
-
Vhodné pre absolventov:Áno
-
Vodičský preukaz:B
Iné znalosti:
Fakturácia, Hospodárska korešpondencia, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word, Pokladňa