Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy

    Špecialista podpory prevádzky služieb zákazníkom

    Slovak Telekom

    Informácie o pracovnom mieste

    Miesto práce

    Slovenská republika; Bratislava
    Bratislava


    Náplň práce, informácie o pracovnom mieste

    -Zodpovedať za udržiavanie, zdokonaľovanie a aktuálnosť jednotlivých self-care kanálov ( IVR ) pre oblasť call centier a back officu,

    -Participovať na projektoch súvisiacich s prevádzkou call centier a back officu a zodpovedať za ich implementáciu a vyhodnocovanie,

    -Navrhovať kroky a postupy pre operatívne riadenie aktivít a postupov s cieľom naplnenia kvalitatívnych a kvantitatívnych ukazovateľov a spokojnosti zákazníka,

    -Navrhovať a koordinovať implementáciu nových zákazníckych procesov na daných prevádzkach,

    -Monitorovať a vyhodnocovať definované kvantitatívne a kvalitatívne prevádzkové ciele s cieľom zabezpečenia efektivity (service level, ABR, PWTU, CFT...).





    Benefity a ďalšie výhody

    Okrem toho u nás nájdete:
    - širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných
    podľa vašich vlastných preferencií
    - vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
    - atraktívne zľavy na produkty a služby značiek T-Com a T-Mobile ( Magio, mobilný internet a pod...)
    - príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
    - flexibilný pracovný čas
    - kompenzácia pri práceneschopnosti
    - zľavy u vybraných partnerov na ich produkty a služby a iné


    Termín nástupu do práce

    asap

    Druh pracovného pomeru

    plný úväzok

    Požiadavky na zamestnanca

    Minimálne požadované vzdelanie

    vysokoškolské II. stupňa

    Jazykové znalosti

    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)

    Všeobecne požadované znalosti

    Od vhodného kandidáta očakávame :
    Analytické myslenie,
    Iniciatíva / proaktivita,
    Komunikačné zručnosti,
    Prezentačné zručnosti
    Zákaznícku orientáciu.


    Min 1 rok skúsenosti v oblasti call centier,
    Skúsenosti v oblasti IVR a projektového riadenia výhodou,
    Znalosť SQL výhodou,
    MS Office - pokročilá úroveň.



    Vhodné pre absolventov

    Áno

    Vhodné pre absolventov

    Áno

    Kontakt
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!