Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy

    Brigádnik v tíme technickej podpory pre zákazníkov

    Slovak Telekom

    Informácie o pracovnom mieste

    Miesto práce

    Slovenská republika; Okres Žilina
    Žilina


    Náplň práce, informácie o pracovnom mieste

    V rámci týchto pracovných aktivít budeš prijímať technické požiadavky a podnety zákazníkov prostredníctvom telefónu alebo elektronickej pošty a odporúčať im ďalšie služby zamerané na riešenie technických problémov zákazníkov.



    Benefity a ďalšie výhody

    Okrem toho u nás nájdete:
    - širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných
    podľa vašich vlastných preferencií
    - vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
    - atraktívne zľavy na produkty a služby značiek T-Com a T-Mobile ( Magio, mobilný internet a pod...)
    - príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
    - flexibilný pracovný čas
    - kompenzácia pri práceneschopnosti
    - zľavy u vybraných partnerov na ich produkty a služby a iné


    Termín nástupu do práce

    dohodou (ASAP)

    Druh pracovného pomeru

    brigáda

    Požiadavky na zamestnanca

    Minimálne požadované vzdelanie

    vysokoškolské II. stupňa

    Všeobecne požadované znalosti

    Pri týchto aktivitách využiješ svoje komunikačné zručnosti, technická orientácia v SW, HW. Vítaná je aj orientácia v telekomunikačných produktoch a službách a prozákaznícka orientácia.

    Vhodné pre absolventov

    Áno

    Vhodné pre absolventov

    Áno

    Kontakt
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!