Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy
Regionálny supervízor externého predaja
Slovak TelekomInformácie o pracovnom mieste
Pozícia / odvetvie
Ekonomika, financie, účtovníctvo, Informatika - software; Obchodný manažér, Špecialista reportinguNáplň práce, informácie o pracovnom mieste
Hľadáme posilu pre rýchlo rastúce oddelenie Telekom Doma.Náplň práce / Hlavné zodpovednosti:
Oblasť riadenia výkonnosti:
• Na základe existujúcich sales reportov pripravovať pravidelné týždenné a mesačné KPI reporty.
• Pripravovať Ad hoc biznis analýzy na požiadanie manažmentu.
• Konzultovať s vedúcimi tímov výsledky KPI reportov a hľadať priestory pre zlepšenie výkonnosti.
• Na základe vlastných pozorovaní prevádzky regionálnych tímov aktívne prichádzať s iniciatívami na zlepšenie výkonnosti.
• Definovať potreby predajcov a vedúcich tímov v oblasti reportingu a KPIs, upraviť existujúci reporting smerom k požiadavkám interných zákazníkov.
• Prenášanie „best practice“ riadenia výkonnosti z iných predajných kanálov do Telekom Doma.
• Vzdelávať vedúcich tímov v oblasti riadenia výkonnosti, objasňovať funkčnosť existujúcich nástrojov a KPIs a ich vzťah ku konečným výsledkom.
• Identifikovať existujúce IT nástroje Telekomu, ktoré možno využiť pre Telekom Doma, prioritizovať ich nasadenie a riadiť implementáciu do prevádzky.
• Na základe podkladov z prevádzky, vývoja z minulosti, očakávaní firmy a po konzultácii s manažmentom nastavovať plány výkonnosti pre Telekom Doma, vrátane detailu na jednotlivé regionálne tímy.
• Konzultovať výkon partnerov, na pravidelnej báze pripravovať forecast predaja a porovnanie voči očakávaniam firmy.
Oblasť procesov a kvality:
• Vlastnými pozorovaniami v regiónoch identifikovať oblasti, kde nedostatok formálnych pravidiel spôsobuje nekvalitu, suboptimálny chod tímov, odchýlenie sa od noriem a štandardov ST, či má negatívny vplyv na motiváciu predajcov.
• Navrhnúť, popísať a štandardizovať procesy v týchto oblastiach, po konzultácii s manažmentom nastavovať a odkomunikovať jasné a transparentné pravidlá.
• Sledovať dodržiavanie nastavených procesov v praxi, vysvetľovať vedúcim tímov zmysel nastavených pravidiel a motivovať tímy k ich dodržiavaniu.
• Spracovávať eskalácie od SBO (reklamácie) či iných predajných kanálov, identifikovať vzorec problému, vyriešiť daný prípad a zároveň nastaviť pravidlá s cieľom predísť vzniku podobných problémov v budúcnosti.
Benefity a ďalšie výhody
Okrem toho u nás nájdete:- širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných
podľa vašich vlastných preferencií
- vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
- atraktívne zľavy na produkty a služby značiek T-Com a T-Mobile ( Magio, mobilný internet a pod...)
- príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
- flexibilný pracovný čas
- kompenzácia pri práceneschopnosti
- zľavy u vybraných partnerov na ich produkty a služby a iné
Termín nástupu do práce
ASAPDruh pracovného pomeru
plný úväzokPožiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
vysokoškolské II. stupňaVšeobecne požadované znalosti
• Vysoká škola a rok praxe v obdobnej oblasti, alebo (alternatívne) SŠ obchodného alebo technického zamerania a 4 roky praxe• Skúsenosti v oblasti „hard“ riadenia výkonnosti
• Analytické myslenie, chápanie prevádzkových ukazovateľov, identifikácia trendov a skutočností „medzi riadkami“
• MS Excel: Úroveň expert (funkcia vlookup a kontingenčné tabuľky sú základ), schopnosť graficky znázorňovať prevádzkové KPIs (grafy, podmienené formátovanie), MS PowerPoint: Minimálne bežná znalosť
• Mobilita: schopnosť navštevovať regionálne tímy po celom Slovensku (od Bratislavy až po Košice) + Vodičský preukaz typu B.
• Komunikatívnosť a argumentácia: Schopnosť vysvetliť komplikované systémy jednoduchým jazykom, ukázať zmysel existujúcich nástrojov pre koncových interných zákazníkov
• Znalosť interného prostredia Telekomu výhodou
• Vlastné nasadenie, drive a „hlad po úspechu“ tímu
• Podporné nastavenie: Motivácia nie cez osobný úspech, ale cez úspech „interných zákazníkov“, resp. tímu.
Skúsenosti v oblasti „hard“ riadenia výkonnosti.
MS Excel: Úroveň expert (funkcia vlookup a kontingenčné tabuľky sú základ), schopnosť graficky znázorňovať prevádzkové KPIs (grafy, podmienené formátovanie), MS PowerPoint: Minimálne bežná znalosť
Vhodné pre absolventov
NieVodičský preukaz
skupina: BVodičský preukaz
skupina: BKontakt
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
© 2022 Slovak Telekom