Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Miesto práce:
-
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:dohodou (ASAP)
Informácie o pracovnom mieste
Vieš ako vyzerá naozaj dobrý mobile-friendly web a bez čoho sa nezaobíde žiadna kvalitná appka? Svoj desktop si už dávno vymenil za smartphone a vieš ako optimalizovať webový obsah pre mobilných užívateľov ? Potom hľadáme možno práve teba. Poď pracovať do Zoznamu a pomôž nám zoptimalizovať naše online magazíny, webové portály a aplikácie tak, aby sa od nich naši užívatelia nevedeli odtrhnúť.
Aké budú tvoje úlohy:
- Analýza užívateľského správania na mobilných zariadeniach.
- Práca s analytickými nástrojmi.
- Analýza a interpretácia anomálií v užívateľskom správaní, návrh riešení na ich odstránenie.
- Optimalizácia použiteľnosti webových stránok a aplikácii v mobilných zariadeniach.
- Optimalizácia najdôležitejších metrík užívateľského správania, efektívne používanie CTA prvkov.
- Optimalizácia nákupného procestu v mobilných zariadeniach.
- Zvyšovanie user-experience (UX) mobilných webov a aplikácií.
- Kooperácia pri návrhu a nasadzovaní reklamných formátov na mobilných weboch.
- AB testing.
Benefity a ďalšie výhody:
- práca v dynamickom prostredí
- flexibilný pracovný čas
- možnosť uplatnenia nových nápadov
- práca v tíme erudovaných špecialistov
- príjemný pracovný kolektív
- poskytnutie potrebného zaškolenia a získanie know how
- ďalšie vzdelávanie
Informácie pre uchádzača:
Pošlite nám *ŽIVOTOPIS*, ktorý sa oplatí prečítať!
Tip: Ak nemáte pracovné skúsenosti v oblasti online manažmentu, práve výnimočná forma, ktorú zvolíte, môže ukázať, že niečo vo vás je :)
Nezabudnite poslať aj *MOTIVAČNÝ LIST*, ktorý nás zaujme! Veľmi pomôže, ak sa vám podarí vypichnúť schopnosti a znalosti, ktoré podľa vás môžete zužitkovať na tejto pozícii. Určite sa oplatí spomenúť, čo sa vám podarilo dosiahnuť, či už v internetovej alebo aj v inej oblasti, na čo ste patrične hrdý.
Tip: Nešetriť kreativitou sa v tomto prípade oplatí!
Všeobecne požadované znalosti:
Ideálny kandidát na pozíciu Mobile Guru – Mobile marketing specialist sa vie orientovať vo svete internetu, webovej analytiky a mobilného marketingu. Má všeobecné prehľad, je kreatívny, flexibilný a otvorený novým výzvam. Má skúsenosti s mobilným marketingom a optimalizáciou webových stránok / aplikácií pre mobilné zariadenia. Pracuje na svojom vývoji a rád sa učí nové veci z vlastnej iniciatívy.
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:vysokoškolské II. stupňa
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk