custom-banner

Špecialista podpory zákazníkov

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Rád pomáhaš iným ľudom?
Baví ťa komunikovať s ľuďmi?
Rád sa učíš nové veci a nebojíš sa výziev?
Baví ťa práca v tíme?

Potom hľadáme práve teba do nášho tímu na oddelenie zákazníckeho servisu v spoločnosti Zoznam.sk

V čom spočíva práca na našom oddelení:
- Budeš komunikovať s užívateľmi služieb Zoznam.sk prostredníctvom telefónu, emailu alebo chatu
- Budeš sa aktívne podieľať na zvyšovaní kvality našich služieb
- Budeš spolupracovať a komunikovať s kolegami z iných oddelení ohľadom vyriešenia niektorých požiadaviek užívateľov služieb Zoznam.sk

Benefity a ďalšie výhody:

Široká škála firemných benefitov:
- vzdelávanie, školenia, študijná literatúra
- športové aktivity, kultúrne podujatia, výstavy

Informácie pre uchádzača:

V prípade záujmu prosíme o zaslanie ŽIVOTOPISU a MOTIVAČNÉHO listu. Napíšte, prečo by ste chceli pracovať pre Zoznam.sk
Svoj životopis zašlite na kontaktnú adresu uvedenú v profile.
Ďakujeme uchádzačom, ktorí prejavia záujem o túto pracovnú pozíciu, vhodných kandidátov budeme kontaktovať.

Všeobecne požadované znalosti:

- Ak máš skúsenosť s prácou na zákazníckom centre, je to tvojou veľkou výhodou
- Máš výborný ústny a písomný prejav
- Si komunikatívny
- Máš pozitívny vzťah k ľuďom a proklientský prístup
- Dokážeš zvládnuť stresové situácie s chladnou hlavou
...Ostatné ťa radi naučíme...

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (začiatočník - A2)
    Slovenský jazyk
  • Vhodné pre absolventov:
    Áno