Operátor Call centra produktov SLOVAK TELEKOM, a.s.

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Operátor call centra analyzuje potreby zverených zákazníkov, komunikuje so zákazníkmi, pripravuje ponuky na mieru na základe dostupných dát a uzatvára telefonické objednávky vybraných produktov - predáva.
Operátor call centra tiež aktívne rozširuje okruh zákazníkov a snaží sa jednotlivo optimalizovať kvalitu a cenu služieb využívaných konkrétnymi zákazníkmi.

Tvojou úlohou bude:

- aktívne komunikovať so zákazníkmi s cieľom predaja portfólia spoločnosti v oblasti TELEKOMUNIKÁCIE - produkty SLOVAK TELEKOM,a.s.

Benefity a ďalšie výhody:

- nadštandardné finančné ohodnotenie
- vzdelávanie, školenia a zlepšovanie zručností v rámci firemných edukačných aktivít
- výhody TPP

Informácie pre uchádzača:

V prípade záujmu nám zašlite svoj životopis.
Uveďte mesto v ktorom máte záujem pracovať.

Na osobný pohovor pozývame iba vybraných uchádzačov. Každému uchádzačovi zasielame informáciu o postupe do užšieho výberu, po ktorom bude pozvaný na osobný pohovor.

Všeobecne požadované znalosti:

- výborné komunikačné schopnosti
- skúsenosti v oblasti predaja sú výhodou, nie však podmienkou
- obchodné zručnosti sú výhodou, nie však podmienkou
- samostatný a aktívny prístup
- ochota vzdelávať sa a rozširovať svoje zručnosti

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    študent – vysoká škola