Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Miesto práce:
-
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:od 15.10.2015
Informácie o pracovnom mieste
Vybudovanie a riadenie centrály signalizácie pomoci. Uvedenie nového produktu na trh, získavanie zákazníkov a budovanie novej značky na trhu sociálnych služieb. Vedenie tímu ľudí a zabezpečenie plynulého chodu centrály.
Benefity a ďalšie výhody:
Možnosť kariérneho rastu, predpoklad pozície samostatného riadenia spoločnosti poskytujúcej sociálne služby.
Všeobecne požadované znalosti:
Hľadáme do tímu spolupracovníka/čku, orientovaného na cieľ a projektové riadenie, ktorý/á má schopnosť samostatne pracovať a prijímať rozhodnutia, presadiť sa na trhu, technické znalosti z oblasti telekomunikačnej a výpočtovej techniky, skúsenosti s vedením tímu ľudí, predajné zručnosti, komunikatívnosť, prax s riadením call centra vítaná.
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (expert - C2)
Nemecký jazyk (expert - C2)
-
Vodičský preukaz:B
Znalosti:
Internet (e-mail, www), Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Word