Manažér centrály monitorovania signalizácie pomoci

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Vybudovanie a riadenie centrály signalizácie pomoci. Uvedenie nového produktu na trh, získavanie zákazníkov a budovanie novej značky na trhu sociálnych služieb. Vedenie tímu ľudí a zabezpečenie plynulého chodu centrály.

Benefity a ďalšie výhody:

Možnosť kariérneho rastu, predpoklad pozície samostatného riadenia spoločnosti poskytujúcej sociálne služby.

Všeobecne požadované znalosti:

Hľadáme do tímu spolupracovníka/čku, orientovaného na cieľ a projektové riadenie, ktorý/á má schopnosť samostatne pracovať a prijímať rozhodnutia, presadiť sa na trhu, technické znalosti z oblasti telekomunikačnej a výpočtovej techniky, skúsenosti s vedením tímu ľudí, predajné zručnosti, komunikatívnosť, prax s riadením call centra vítaná.

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (expert - C2)
    Nemecký jazyk (expert - C2)
  • Vodičský preukaz:
    B

Iné znalosti:

Internet (e-mail, www), Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Word