Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy

    Technický reprezentant služieb zákazníkom

    Slovak Telekom

    Informácie o pracovnom mieste

    Miesto práce

    Okres Žilina

    Náplň práce, informácie o pracovnom mieste

    Do nášho tímu technickej podpory hľadáme komunikatívnych ľudí s prozákazníckou orientáciou, ktorí sa dobre orientujú v telco oblasti.
    Vašou pracovnou náplňou na pozícií bude:
    - prijímať, evidovať a riešiť technické požiadavky a podnety zákazníkov prostredníctvom telefonického kontaktu, elektronickej pošty a internetu,
    - riešiť technicky orientované podnety zákazníkov súvisiace s internetovým pripojením, hlasovými a dátovými službami,
    - poskytovať technickú podporu pri základnom nastavení koncových zariadeni z portfólia ST,
    - realizovať starostlivosť o zákazníkov vo zverenej oblasti,
    - poskytovať informácie o produktoch a službách, ich dostupnosti a cenách v súlade so stanovenými postupmi a smernicami,
    - identifikovať miesta vzniku poruchy,- spolupracovať s ostatnými zložkami pri riešení zákazníckych požiadaviek.


    Benefity a ďalšie výhody

    Okrem toho u nás nájdete:
    - širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných
    podľa vašich vlastných preferencií
    - vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
    - atraktívne zľavy na produkty a služby značiek T-Com a T-Mobile ( Magio, mobilný internet a pod...)
    - príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
    - flexibilný pracovný čas
    - kompenzácia pri práceneschopnosti
    - zľavy u vybraných partnerov na ich produkty a služby a iné


    Termín nástupu do práce

    od 23.9.2015

    Druh pracovného pomeru

    plný úväzok

    Požiadavky na zamestnanca

    Minimálne požadované vzdelanie

    stredoškolské s maturitou

    Jazykové znalosti

    Anglický jazyk (začiatočník - A2)

    Všeobecne požadované znalosti

    Od vhodného kandidáta očakávame:
    - výborné komunikačné zručnosti,
    - dobrá technická orientácia v SW, HW, orientácia v telekomunikačných produktoch a službách,
    - schopnosť rýchlo si osvojovať nové poznatky a ochota vzdelávať sa,
    - zmysel pre tímovú prácu,
    - silná zákaznícka orientácia,
    - stresová odolnosť, flexibilita a zodpovednosť,
    - pracovné skúsenosti v oblasti komunikácie s klientom prostredníctvom sú vítané a sú výhodou,
    - administratívna znalosť práce s PC a prídavnými zariadeniami,
    - orientácia v prostredí Windows - najmä z pohľadu pripojenia na internet,
    - pokročilý používateľ MS Office, MS Outlook, internet,
    - prehľad a skúsenosti s internetovými prehliadačmi (IE, Mozilla, Chrome atď.)
    - skúsenosti s konfiguráciou koncových zariadení sú výhodou (modem, router).


    Vhodné pre absolventov

    Áno

    Vhodné pre absolventov

    Áno

    Kontakt
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!