Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
startgroup

Branch Manager pre personálnu agentúru Temps - bratislavský kraj

Start Group s.r.o

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce

Bratislavský kraj; Bratislava
Bratislava


Náplň práce, informácie o pracovnom mieste

Pre našu agentúru hľadáme úspešného a optimistického obchodníka, s praktickými skúsenosťami hlavne v oblasti predaja služieb, ktorý sa bude orientovať na vyhľadávanie nových zákazníkov a obchodných príležitostí, je samostatný a orientovaný na dosahovanie náročných cieľov.

Náplň práce :

- Aktívne vyhľadávanie nových VIP zákazníkov a obchodných príležitostí pre pobočku TEMPS
- Podpora predaja v bratislavskom regióne a pomoc pri riešení obchodných prípadov
- Starostlivosť o zákazníka, poradenstvo a udržiavanie dlhodobých vzťahov
- Sledovanie trhu, iniciatívne návrhy a zlepšenia na podporu predaja
- Plnenie obchodných cieľov, pravidelný reporting, analýza obchodných prípadov
- Definuje a zodpovedá za plnenie obchodných plánov s ohľadom na ziskovosť, objem a výšku rizika plynúcich z jednotlivých obchodných prípadov
- Navrhuje nové obchodné schémy a stratégie a ich realizáciu po obchodnej stránke, zodpovedá za spôsob uvedenia služieb na trh
- Pripravuje obchodnú korešpondenciu, podklady na stretnutia s klientmi, prezentuje ponuky a komunikuje s aktívnymi i potenciálnymi klientmi, zúčastňuje sa obchodných stretnutí


Upresnenie platových podmienok

dohodou

Benefity a ďalšie výhody

- Perspektívna práca v úspešnej personálnej agentúre
- Služobné auto aj na súkromné účely, mobil, notebook
- Motivujúce finančné ohodnotenie
- Platové podmienky budú dohodnuté na osobnom stretnutí a budú závisieť od miery praktických skúseností a splnenia daných kritérií


Termín nástupu do práce

dohodou (ASAP)

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie pre uchádzača

V prípade, že spĺňate požiadavky pošlite svoj životopis v slovenskom a v cudzom jazyku. Kontaktovať budeme len vybraných kandidátov. Tým, ktorých nepozveme na pohovor sa vopred ospravedlňujeme.

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou

Všeobecne požadované znalosti

- Minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou
- Anglický, príp. nemecký jazyk na aktívnej úrovni
- Praktické skúsenosti v personalistike a v oblasti predaja služieb nutné - minimálne 5 rokov
- Skúsenosti so získavaním nových zákazníkov a obchodných príležitostí
- Vysoké pracovné nasadenie, orientácia na plnenie obchodných cieľov
- Dynamická, zdravo sebavedomá a optimistická osobnosť s kreatívnym myslením
- Pôsobivé komunikačné zručnosti a dobré vyjednávanie schopnosti
- Profesionálne a kultivované vystupovanie