Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy
Technický reprezentant služieb zákazníkom
Slovak TelekomInformácie o pracovnom mieste
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste
Viete čo je to router ? Viete čo je to maska siete ? Rozoznáte bit od bajtu ?Pošlite nám Váš životopis a môžete sa stať členom nášho tímu technickej podpory.
Hľadáme komunikatívnych ľudí s prozákazníckou orientáciou a orientáciou v oblasti IT do nášho call centra v Žiline.
Vašou pracovnou náplňou na pozícií bude:
- prijímať a riešiť technické požiadavky a podnety zákazníkov prostredníctvom telefónu alebo elektronickej pošty,
- riešiť technicky orientované podnety zákazníkov súvisiace s internetovým pripojením, IP TV, hlasovými a dátovými službami,
- poskytovať technickú podporu pri nastavení koncových zariadení z portfólia ST,
- identifikovať miesta vzniku poruchy a spolupracovať na ich odstránení.
Benefity a ďalšie výhody
Okrem toho u nás nájdete:- širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných
podľa vašich vlastných preferencií
- vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
- atraktívne zľavy na produkty a služby značiek T-Com a T-Mobile ( Magio, mobilný internet a pod...)
- príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
- flexibilný pracovný čas
- kompenzácia pri práceneschopnosti
- zľavy u vybraných partnerov na ich produkty a služby a iné
Termín nástupu do práce
15.9.2015Druh pracovného pomeru
plný úväzokPožiadavky na zamestnanca
Všeobecne požadované znalosti
Od vhodného kandidáta očakávame:- výborné komunikačné zručnosti,
- dobrá technická orientácia SW, HW, orientácia v telekomunikačných produktoch a službách,
- schopnosť rýchlo si osvojovať nové poznatky a ochota vzdelávať sa,
- zmysel pre tímovú prácu,
- silná zákaznícka orientácia,
- stresová odolnosť, flexibilita a zodpovednosť,
- pracovné skúsenosti v oblasti komunikácie s klientom prostredníctvom sú vítané a sú výhodou,
- administratívna znalosť práce s PC a prídavnými zariadeniami,
- orientácia v prostredí Windows - najmä z pohľadu pripojenia na internet,
- pokročilý používateľ MS Office, MS Outlook, internet,
- prehľad a skúsenosti s internetovými prehliadačmi (IE, Mozilla, Chrome atď.)
- skúsenosti s konfiguráciou koncových zariadení sú výhodou (modem, router).
- stresová odolnosť, flexibilita a zodpovednosť.
- skúsenosti s prácou so zákazníkmi výhodou
- znalosť práce s MS Office
Vhodné pre absolventov
ÁnoVhodné pre absolventov
ÁnoKontakt
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
© 2022 Slovak Telekom