Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy

    Technický reprezentant služieb zákazníkom

    Slovak Telekom

    Informácie o pracovnom mieste

    Náplň práce, informácie o pracovnom mieste

    Viete čo je to router ? Viete čo je to maska siete ? Rozoznáte bit od bajtu ?
    Pošlite nám Váš životopis a môžete sa stať členom nášho tímu technickej podpory.
    Hľadáme komunikatívnych ľudí s prozákazníckou orientáciou a orientáciou v oblasti IT do nášho call centra v Žiline.

    Vašou pracovnou náplňou na pozícií bude:

    - prijímať a riešiť technické požiadavky a podnety zákazníkov prostredníctvom telefónu alebo elektronickej pošty,
    - riešiť technicky orientované podnety zákazníkov súvisiace s internetovým pripojením, IP TV, hlasovými a dátovými službami,
    - poskytovať technickú podporu pri nastavení koncových zariadení z portfólia ST,
    - identifikovať miesta vzniku poruchy a spolupracovať na ich odstránení.



    Benefity a ďalšie výhody

    Okrem toho u nás nájdete:
    - širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných
    podľa vašich vlastných preferencií
    - vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
    - atraktívne zľavy na produkty a služby značiek T-Com a T-Mobile ( Magio, mobilný internet a pod...)
    - príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
    - flexibilný pracovný čas
    - kompenzácia pri práceneschopnosti
    - zľavy u vybraných partnerov na ich produkty a služby a iné


    Termín nástupu do práce

    15.9.2015

    Druh pracovného pomeru

    plný úväzok

    Požiadavky na zamestnanca

    Všeobecne požadované znalosti

    Od vhodného kandidáta očakávame:

    - výborné komunikačné zručnosti,
    - dobrá technická orientácia SW, HW, orientácia v telekomunikačných produktoch a službách,
    - schopnosť rýchlo si osvojovať nové poznatky a ochota vzdelávať sa,
    - zmysel pre tímovú prácu,
    - silná zákaznícka orientácia,
    - stresová odolnosť, flexibilita a zodpovednosť,
    - pracovné skúsenosti v oblasti komunikácie s klientom prostredníctvom sú vítané a sú výhodou,
    - administratívna znalosť práce s PC a prídavnými zariadeniami,
    - orientácia v prostredí Windows - najmä z pohľadu pripojenia na internet,
    - pokročilý používateľ MS Office, MS Outlook, internet,
    - prehľad a skúsenosti s internetovými prehliadačmi (IE, Mozilla, Chrome atď.)
    - skúsenosti s konfiguráciou koncových zariadení sú výhodou (modem, router).
    - stresová odolnosť, flexibilita a zodpovednosť.

    - skúsenosti s prácou so zákazníkmi výhodou

    - znalosť práce s MS Office



    Vhodné pre absolventov

    Áno

    Vhodné pre absolventov

    Áno

    Kontakt
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!