Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy

    Customer experience and Quality Specialist

    Slovak Telekom

    Informácie o pracovnom mieste

    Náplň práce, informácie o pracovnom mieste

    • Present high quality information in participation on the processes (development, evaluation, monitoring) and other specific initiatives in order to ensure the best customer experience and quality at all touch points.
    • Proactively propose solutions based on data analyses results with the aim of increasing customer satisfaction
    • Work in co-operation with team and management to advise about the most efficient and effective actions to ensure a positive and consistent customer experience
    • Participate in Customer Experience related projects
    • Evaluate and manage project risks and conflicts
    • Manage, coordinate and prioritize all the activities with impact of possible changes in the customer experience.
    • Monitor trends in customer experience performance and highlight potential the threats and also opportunities for improvement to management.




    Benefity a ďalšie výhody

    Okrem toho u nás nájdete:
    - širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných
    podľa vašich vlastných preferencií
    - vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
    - atraktívne zľavy na produkty a služby značiek T-Com a T-Mobile ( Magio, mobilný internet a pod...)
    - príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
    - flexibilný pracovný čas
    - kompenzácia pri práceneschopnosti
    - zľavy u vybraných partnerov na ich produkty a služby a iné


    Termín nástupu do práce

    asap

    Druh pracovného pomeru

    plný úväzok

    Požiadavky na zamestnanca

    Minimálne požadované vzdelanie

    stredoškolské s maturitou

    Jazykové znalosti

    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)

    Všeobecne požadované znalosti

    Customer focused
    Decision Making
    Accuracy and Analytical Thinking
    Creativity
    Planning & Organising
    Continuous Improvement
    Teamwork
    Communication skills – verbal and written

    Two years experience in an CX specialist position or similar position
    An experience in the project management is an advantage

    Microsoft Office, in particular Microsoft Excel and Power Point courses qualifications and/or certificate.




    Vhodné pre absolventov

    Áno

    Vhodné pre absolventov

    Áno

    Kontakt
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!