Office assistant

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Administratívne a asistentské práce pre vedenie spoločnosti
Administratívno-organizačná podpora oddelení spoločnosti
Organizačné zabezpečenie služobných ciest pre zamestnancov a návštev zo zahraničia
Vedenie recepcie
Prijímanie a vybavovanie telefónnych hovorov, uvítanie a prijímanie klientov a návštev
Spracovanie a evidencia došlej a odoslanej pošty
Archivácia dokumentov
Zabezpečovanie nákupu kancelárskych potrieb a občerstvenia, príprava objednávok pre chod kancelárie
Vedenie evidencie firemných automobilov a komunikácia s dopravným inšpektorátom
Príprava protokolov v súvislosti s evidenciou majetku
Evidencia všeobecných informácií o zamestnancoch a klientoch spoločnosti
Spolupráca pri organizovaní školení, firemných akcií a kurzov
Asistencia pri príprave marketingovo-komunikačných aktivít
Aktualizácia a archivácia obchodných zmlúv (lekárne, dodávatelia, odberatelia)
Príjem a výdaj peňažných prostriedkov, evidencia pokladničných dokladov v Helios Orange, hmotná zodpovednosť
Evidencia knihy jázd

Informácie pre uchádzača:

termín nástupu 10/2015

Všeobecne požadované znalosti:

- príjemné a reprezentatívne vystupovanie
- organizačné schopnosti
- schopnosť určiť si priority a riešiť problémy,
- spoľahlivosť
- diskrétnosť
- odolnosť voči stresu
- samostatnosť
- zodpovednosť
- komunikatívnosť
- flexibilita
Pozícia je obsadzovaná pre medzinárodnú farmaceutickú spoločnosť Bioderma.
Váš profesijný životopis spolu s fotografiou, tel.kontaktom a email. adresouz nám pošlite na: email

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
  • Vodičský preukaz:
    B

Iné znalosti:

Fakturácia, Hospodárska korešpondencia, Internet (e-mail, www), Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word, Podvojné účtovníctvo, Strojopis